Monday, November 4, 2013

Maandag 4 november 2013

Het was onwijs raar om vanmorgen wakker te worden zonder Jasper maar het was niet anders want moest om 8 uur aan het werk. Na een aantal keer te zijn geroepen door mijn paps werd ik dan eindelijk wakker om half 7 en ben ik mezelf gaan klaar maken om aan het werk te gaan. Beneden aangekomen rustig wakker geworden en heerlijk een broodje kipfilet gegeten en pfff.. wat een pokkeweer was het zeg dus besloot met mijn poncho richting het werk te fietsen.



Door de heftige regen door kwam ik toch nog zeiknat aan op mijn werk echt verschrikkelijk maar het hoort erbij. Mijn poncho en jas opgehangen en daarna mijn schort aangedaan om aan het werk te gaan. Je merkt gelijk dat het een stuk rustiger is in de winkel als het slecht weer is maar gelukkig liep het na 11 uur heerlijk door en was het om 12 uur tijd om naar huis te gaan. Van mijn leidinggevende kreeg ik een leuk sinterklaaspakket die zij aan haar vaste personeel gaf als bedankje voor onze inzet wat ik super lief vond. Pakket in de fietstas en op naar huis.



Weer thuis aangekomen was mams er nog niet dus heb ik even gekeken wat voor leuks er in het pakket zat en daar was mijn moeder al. Samen even wat gegeten en toen de eerste 3 pakken folders weg gebracht en daarna door gereden naar Wormerveer om even flink cola in te slaan aangezien de actie 25 blikjes voor € 10,- waren dus dat was mooi meegenomen voor het midweekje weg in CenterParcs. ( Alweer over 2 weken ) Naar huis weer gereden met een auto vol boodschappen hebben we ze opgeruimd en ging mams nog even mee rijden voor de laatste 10 pakken folders. ( Zo fijn dat je ze me even hielp want paps kan het momenteel niet vanwege zijn liesbreuk )



Binnen was het heerlijk warm dus hebben we toen paps thuis kwam wat gedronken met een koek erbij en is mams daarna aan het eten begonnen. Vandaag aten we namelijk kipwraps en paps kapucijners. Daarna aan mijn blog gewerkt en nog even een heerlijke kwarktaart gemaakt van Dr. Oetker! ( Deze zijn altijd heerlijk en makkelijk om te maken ) Ik dacht ga even kijken of er nog kaarten zijn voor Najib Amhali maar helemaal uitverkocht wat een mazzel. Daarna was het weer zoals elke maandag tijd voor Under the Dome!

0 comments:

Post a Comment