Wednesday, November 6, 2013

Woensdag 6 november 2013

Whaat! is het alweer 9 uur. Ik schrok mezelf vanmorgen echt rot toen ik op mijn klok keek en het al zo laat was want meestal ben ik zeker om 8 uur al wakker maar voelde me wel heerlijk uitgeslapen dus ben nog even een halfuurtje blijven liggen en daarna heerlijk mezelf klaar gemaakt voor een nieuwe werkdag. Beneden een broodje gegeten nog even een artikel geschreven voor mijn blog en toen was het weer tijd om op de fiets te stappen naar mijn werk.



Gelukkig kwam ik droog aan op mijn werk alhoewel was het wel best frisjes. Nog even een heerlijke croissant gehaald omdat ik om 11:45 begin en dan zit je net nog even voor de lunch dus wil dan wel even wat eten. Heerlijk croissantje naar binnen gewerkt en aan het werk gegaan tot 17:00. Het was een bedrijvig dagje dus voordat ik het wist was het tijd om weer naar huis te gaan. In de winkel nog even chippies gekocht en toen naar huis gefietst.



Thuis heerlijk aan de pizza gegaan en néé ik ben geen pizza liefhebber maar ik had vandaag de Cheese & Onion pizza van Wagner en hij was heerlijk net een grote kaas uien stokbrood dus dit is wel een aanrader voor mezelf. Daarna op de bank neergeploft met later nog een stukje kwarktaart en toen was het alweer tijd voor Hotter than my daughter. ( Geweldig programma van Gordon )

0 comments:

Post a Comment