Thursday, November 14, 2013

Donderdag 14 november 2013

Wat een heerlijk gevoel om sochtends wakker te worden met het idee dat je vandaag om 18:00 vakantie hebt tot 25 november zo veel zin in maar eerst klaar maken om aan het werk te gaan. Eerst even mijn slot in mijn fietstas doen want deze was ik gisteren vergeten waardoor mijn fiets hele dag zonder slot buiten stond. Hup op naar mijn werk toe voor mijn laatste werkdag.



Op mijn werk aangekomen mezelf omgekleed en de slijterij geopend. Er stond weer heel veel opruimwerk voor me klaar dus ben daar de hele ochtend mee bezig geweest en toen was het magazijn en de winkel helemaal netjes. Voor de groente afdeling was het weer tijd om mandarijnen te pellen voor de proeverij en ook nog een heerlijk toastje met kruidenkaas bieslook. Het was een rustig dagje en dat is vaak zo met wisselvallig weer. Rond 17:00 kwam een andere collega van mij nog even langs want zij gaat een week na mijn vakantie ook een weekje weg dus we zien elkaar 3 december pas weer heel raar haha. Het laatste uur was er nog veel inpakwerk en toen ging de slijterij dicht.




Mijn collega die met mij afsloot had nog het één en ander te vertellen over hoe we het gaan doen met kerst in de slijterij en het gaat leuk worden hoor enige nadeel was dat ik nu wel pas half 7 op mijn fiets zat naar huis maar met een heerlijk gevoel want ik heb VAKANTIE! Thuis aangekomen heb ik Turkse pizza gegeten en ben daarna onder een warme douche gestapt want had het koud en na zo'n douche ben je gelijk helemaal opgewarmd. Daarna natuurlijk voor de tv voor GEER & GOOR!

0 comments:

Post a Comment