Monday, November 11, 2013

De stap naar Microring Extensions

Een aantal weken terug zat ik bij de Kapper en toen zag ik dat een blonde dame met dun haar microring extensions liet plaatsen en ik heb de hele tijd terwijl ik daar zat geboeid zitten kijken hoe mooi het werd en dat zonder hitte? Zelf heb ik ook last van dun en fijn haar en er komt gewoon géén volume in en ben het een beetje zat. Ik besloot daarom de stoute schoenen aan te trekken om informatie te vragen over deze extensions want er zijn zoveel soorten en reviews op internet ik hoor het graag ook van de kapper zelf.



Daar zat ik dan aan tafel waarbij ze me haar liet zien van een andere dame en het voelde zo natuurlijk en zag er super mooi uit totaal niet nep want dat is toch wel het laatste wat je wil. Ik besloot om iets lengte erbij te doen want het ging het grootste deel om meer volume. Ondertussen ging zij een lijstje opmaken van de prijzen en mocht ik een kleur gaan bepalen pfff wat is dat moeilijk uit wel bijna 50 kleuren waarvan zeker 20 kleuren blond. Ze kwam terug met de prijs en het viel me enigszins mee natuurlijk het kost wat maar daar heb je als goed is ook heel wat voor. Ik vroeg haar of zij mij even wou helpen met de kleur en na een aantal blonde tinten in onze handen te hebben gehad besloten we om twee kleuren blond te gebruiken en ze ging gelijk bellen om het te bestellen zodat ik met de feestdagen met mijn mooie haar kan gaan stralen. Leuk weetje nog volgens mijn moeder en haar kapster begon ik helemaal te stralen terwijl ik met dat meisje zat te praten over de extensions.

Het is dus nu afwachten tot het haar binnen is en ik heb 19 december een afspraak staan waar ik 1,5 tot 2 uur zal moeten zitten. Bij deze soort extensions komt helemaal geen warmte te pas maar kleine ringetjes die om een plukje van jouw eigen haar en de extension geplaatst word en dan met een klemmetje stevig word geknepen. Als het ringetje iets gaat zakken kan je hem zelf nog naar boven schuiven super handig toch. Als je er goed mee omgaat kan je bijna 2 jaar met het haar doen want na 3 a 4 maanden haal je de plukken er weer uit zodat je hoofd even kan rusten voor ca. 2 maanden en dan plaats je ze nogmaals dit kan zeker 3 keer dus ben heel erg benieuwd en hou jullie natuurlijk op de hoogte. Heb er super veel zin in!

0 comments:

Post a Comment