Wednesday, November 6, 2013

Review: Kruidvat Eye make-up remover pads


Na jaren lang de Primark gezichtsreinigingsdoekjes te hebben gebruikt begonnen ze nu erg te irriteren bij het verwijderen van mijn oog make-up dus besloot ik eens rond te kijken voor een nieuw makkelijk product zo kwam ik natuurlijk terecht bij de kruidvat en zag ik in mijn ooghoek de make-up pads van de Kruidvat voor maar € 1,99 en ik besloot deze mee te nemen en uit te proberen.



Inmiddels gebruik ik ze bijna dagelijks en wat een heerlijk product. In het begin vond ik de pad nog wel dik maar wat bleek omdat ze helemaal doorweekt zijn met oog make-up remover dat ze aan elkaar plakken dus let daar vooral op want het zijn hele fijne zachte pads. ( Reken niet op een dik wattenschijfje zoals je meestal gebruikt ) Ik verwachte omdat ze toch goed doorweekt moeten zijn dat het al gauw teveel zou worden maar dat is totaal niet van belang natuurlijk moet je niet hard gaan drukken zodat de remover in je oog komt maar als je de pad rustig en normaal gebruikt haalt hij je oog make-up er met één pad al af tenzij je natuurlijk een hele dikke laag erop hebt dan gebruik je er natuurlijk twee. Zelf gebruik ik ook altijd een tweede om de laatste kleine restjes eraf te halen zodat ik de volgende dag schone ogen heb om weer een goede laag erop te kunnen brengen.



Het potje is te koop bij kruidvat voor € 1,99 en hier heb je 100 pads voor. De remover pads zijn gedrenkt in huidverzorgende lotion zodat je ogen niet uitdrogen na het gebruiken van de pad. Je make-up wordt verwijdert op een milde en snelle wijze. Ik raad hem zeker aan.

0 comments:

Post a Comment