Monday, November 25, 2013

Miszbloggie was even offline

Goedemorgen,

Zoals jullie gemerkt hebben was ik ruim een week niet actief op mijn blog dit kwam mede door een midweekje Centerparcs en daardoor erg druk had om me te kunnen focussen op het schrijven. Ik wil het toch weer op gaan pakken maar ben wel van plan om het wat anders aan te pakken want dagelijks mijn dagboek artikel zal gaan verdwijnen ik wil 2x per week een update gaan doen van maandag tot woensdag & donderdag tot zondag. Er zijn namelijk soms dagen waar ik bijna niks doe en dagen waar ik vol gepland sta. Verder zal er zoiezo dagelijks 1 artikel online komen en natuurlijk als het kan een tweede. De planning hiervoor is als er één artikel online komt is dat om 12:00 maar komen er twee online dan is de eerste om 12:00 en de tweede om 16:00. Elke dag is het weer een verassing. Verder ben ik wel ondanks alles heel actief gebleven op mijn instagram: Miszbloggie dus volg mij om helemaal up to date te blijven. Denk je bij jezelf hierover zou ik wel eens een artikel over willen lezen dat kan zijn een product, recept of noem zo maar op stuur dan gerust een mail naar miszbloggie@gmail.com of reageer even onder dit bericht. Ik heb een gezellige en fijne week gehad met mijn familie en hier komt natuurlijk een artikel over maar nu is het weer tijd om weer aan de slag te gaan.

Liefs,

Chantal

0 comments:

Post a Comment