Sunday, November 10, 2013

Donderdag 7, vrijdag 8 en zaterdag 9 november 2013

Na weer een aantal drukke dagen helaas niet kunnen bloggen maar ik zal mijn laatste 3 dagen even in het kort vertellen. Verder leuke feedback van de week gehad van twee lezers aangezien ik het woord "heerlijk" best vaak bleek te zeggen in mijn artikels en nadat ik een aantal had terug gelezen klopt het ook dus ga hier zeker even op letten want het kan anders storend overkomen en dat is natuurlijk niet de bedoeling. Feedback is altijd welkom.


Donderdag 7 november 2013. Vandaag was ik samen met mijn mams een dagje vrij en we hadden een aantal dingen te doen dus was ik er vroeg uit gekomen om op pad te gaan. Onze eerste stop was richting Wormerveer om daar even langs de Kruidvat, Schoenenreus, Zeeman en Hema te gaan. Bij de Kruidvat slaagde we weer voor een aantal leuke dingen o.a voor kerst en bij de Hema kochten we de Hema rookworst. Toen in de auto op weg naar Assendelft even langs bij opa en oma. Hier hebben we gezellig een paar uur gezeten met een heerlijk gebakje erbij en eitje ala oma om rond 14:00 naar de kapper te gaan waar mams een afspraak had staan.


Ik zit al een tijdje na te denken om hair extensions te nemen en nu ik toch even met mijn mams mee ging besloot ik hier meer informatie over in te winnen met resultaat ik ga ze nemen ( komt een artikel over online ) Nadat mijn mams weer helemaal tip top was zijn we nog wat boodschapjes gaan halen en zijn we thuis aan de patatjes gegaan. De rest van de avond voor de tv gehangen met o.a Geer & Goor.

Vrijdag 8 november 2013. Na een week was het weer tijd voor een dag in de slijterij en zo'n dag is standaard lekker je eigen ding doen en hopen op een bedrijvig dagje en ja hoor de tijd vloog zo voorbij. Om 18:00 was ik klaar en kwam ik nog iemand tegen van dansen en daarna ben ik naar huis gefietst. Thuis aangekomen gingen we aan de biefstuk en deze hadden we gekocht bij de Supercoop en hij was zo mals en smaakte verrukkelijk. ( In tijden niet meer zo'n lekkere biefstuk gehad ) Savonds nog een film gekeken en vroeg mijn bed in gedoken.



Zaterdag 9 november 2013. Nééé ik had nog geen weekend vandaag moest ik ook nog even een dag in de slijterij van 8:30 tot 18:00. Pffff wat een drukke dag in de winkel zelf maar ook zeker in de slijterij ik heb geen moment stil gezeten maar de tijd vloog wel voorbij. Ook druk bezig geweest met de proeverijen voor in de winkel gepelde mandarijntjes en spijsbrood in stukjes. Toen moest ik toch echt naar huis door de stromende regen. ( Géén zin in ) oftewel ik kwam zeiknat thuis grrr..



Thuis kon ik wel gelijk aan schuiven want de shoarma was al klaar en paps had de broodje erin gedaan. Ondertussen keek mams op www.ns.nl voor de vertrek tijden van mijn trein en er bleek onderhoud aan het spoor te zijn waardoor mijn trein maar tot Purmerend reed en ik daarna met de bus naar Hoorn moest dus besloot ik Jasper te bellen en na wat heen en geweer gebabbel kwam hij mij ophalen. Naar boven gewandeld en mijn tas ingepakt stond Jasper voor de deur en reden we naar Hoorn waar we samen Holland's got Talent hebben gekeken.

0 comments:

Post a Comment