Sunday, November 3, 2013

Zaterdag 2 november 2013

Aangezien ik gisteren best vroeg naar bed was gegaan want was best wel moe werd ik vanmorgen al vroeg wakker dus ben ondertussen even wat filmpjes gaan kijken op youtube en op facebook gaan snuffelen. Het was half 9 en ik was er klaar mee dus heb Jasper lekker wakker geschopt en zijn we samen gaan ouwehoeren. Terwijl Jasper nog even gingen slapen ben ik onder de douche gestapt en zijn we daarna richting de Mediamarkt gereden.



Bij de Mediamarkt aangekomen gingen we even rond snuffelen of er nog wat leuks te koop was en toen zag ik in mijn ooghoek een dvd van Jandino en ik vind hem echt zo grappig dus was wel benieuwd naar wat ik kon verwachten. Daarna even langs de bieb gegaan en bij de Deen boodschappen gedaan waar ik nu weer een spaarkaart vol heb van hun actie. ( Komt vandaag een artikel over online ) en de auto weer in op naar huis.

Samen even de boodschappen opgeruimd en hebben we heerlijk gegeten en de dvd van Jandino opgezet deze was alweer van een aantal jaar terug. Er zaten hele goede momenten tussen maar ook slechte maar hij blijft wel gewoon leuk. Terwijl Jasper even een spelletje daarna ging spelen op de xbox ben ik tomatensoep gaan maken ala mama en hij smaakte bijna net zo goed als die van haar. Daarna nog even wat gefacebookt, whatsappt en tv gekeken en toen hebben we heerlijk soep gegeten met een stokbroodje.




We hadden een nieuwe variant op het frambozen cheesecake toetje namelijk karamel oh en wat was deze smerig blegh geen aanrader ik heb liever de frambozen variant. Ik had een boek gehaald bij de Bieb over koken dus heb daar even in gebladerd en daarna was het alweer tijd voor Holland's Got Talent. Echt talenten zitten er tussen maar ook hele slechte.

0 comments:

Post a Comment