Sunday, November 3, 2013

Deen: Spaar voor 60% korting voor Gero Allure pannen



Vorig jaar had de Deen ook al zo'n geweldige pannen actie en dit jaar nogmaals. Bij elke € 10,- aan boodschappen of actieproducten ontvang je een spaarzegel en zodra je spaarkaart vol is ( 8 zegels ) krijg je de korting van 60%. Deze pannen zijn persoonlijk getest door topkok Lucas Rivé waar ik trouwens ook mee heb mogen koken in mijn periode op de Hotelschool aangezien zijn dochter bij mij in de klas zat een geweldige ervaring was dat dus super leuk om hem nu voorbij zien te komen bij deze Deen actie. De onderstaande pannen kun je krijgen bij Deen:

* Koekenpan 20cm van € 29,95 voor € 11,98
* Koekenpan 24cm van € 34,95 voor € 13,98
* Koekenpan 28cm van € 39,95 voor € 15,98
* Grillpan 26cm van € 44,95 voor € 17,98
* Steelwok 28cm van € 49,95 voor € 19,98
* Hapjespan + glasdeksel 28cm van € 59,95 voor € 23,98

Ik wil al heel lang een grillpan alleen vind ik hem best wel duur dus het houdt me steeds tegen om hem te kopen maar nu kan ik bij Deen gaan sparen hiervoor net als de hapjespan en natuurlijk je betaald nog steeds een aardig bedrag maar het is van een zeer goede kwaliteit dus het geld zeker waard. De actie duurt tot 7 december dus nog een maand lang om te gaan sparen en voor je het weet heb je je spaarkaart vol en staan de pannen bij jou in de kast. Hieronder nog een aantal belangrijke punten over de pannen:

* Geschikt voor alle warmtebronnen ook inductie
* Gemakkelijk te reinigen
* Vaatwasmachinebestendig
* Voorzien van PFOA vrije anti aanbak laag
* Voorzien van een plaatstalen bodem, voor snelle opwarming
* Voorzien van een garantietermijn van 2 jaar
( Op aanwijsbare materiaal en constructie fouten )

 
Bron: www.deen.nl 

0 comments:

Post a Comment