Wednesday, November 13, 2013

Woensdag 13 november 2013

Early in the morning! Vandaag mochten we er weer een keer vroeg uit dus om half 7 stond ik alweer naast mijn bed om mezelf klaar te maken voor deze woensdag. Beneden aangekomen zaten paps en mams ook al klaar om naar hun werk te gaan dus even wat gegeten, het nieuws gekeken en op mijn fiets gestapt richting mijn werk.

 
Eenmaal op mijn werk kwam ik erachter dat ik mijn slot niet mee had ( Hoe dom! ) dus heb mijn fiets vlak voor de winkel gezet goed in zicht zodat ik hem in de gaten kon houden tijden het werken. Smiddags een pistoletje met roomkaas en rucola gegeten want dat had ik al een tijdje niet meer gehad. Rond het middaguur was er ook nog een klein ongelukje gebeurd op mijn werk want een meneer in een scootmobiel was tegen een oudere dame gereden die uitgleed en een heel schap met witlof mee trok. Tot mijn verbazing wou ze niet even naar de dokter ondanks de pijn en liep ze zo de winkel weer uit. Het was verder een wisselvallig dagje van hele rustige periodes tot weer hele drukke maar de uren vlogen voor bij en toen was het 17:00. Ik moest nog wat boodschapjes halen voor volgende week en nam wat lekkers mee voor savonds bij de koffie.

Thuis alles uitgepakt en hebben we gegeten. Daarna een warme douche genomen en voor de televisie neer geploft met De zomer voorbij. Ons huisje was trouwens ook nog veranderd vanwege een defecte sauna daar kreeg mijn zus een mail over dus dat word weer spannend maar ik heb er onwijs veel zin in.

0 comments:

Post a Comment