Tuesday, November 12, 2013

Maandag 11 november 2013

Vanmorgen werd ik weer wakker naast Jasper en dat is toch altijd weer zo fijn. Samen gegeten en de auto ingestapt richting Zaandam. Hij was een weekje ziek geweest dus dat was zijn eerste werkdag weer en ik moest even de folders gaan lopen. Eenmaal in huis ben ik gelijk mijn fiets buiten gaan zetten en gaan wandelen. Na 3x heen en weer waren ze bezorgd en kwam ik moe maar voldaan binnen. Even onder de douche gestapt en toen ik net achter de computer wou kruipen belde mams of ik mee ging naar de Deen.

Samen even bij de Deen wat boodschapjes gehaald en in de Kruidvat nog even rond gesnuffeld. Thuis aangekomen hebben we een saucijzenbroodje gegeten en was het zo al weer 14:00 tijd om de auto in te stappen richting mijn werk. Hier aan het werk gegaan van 14:30 tot 19:00 en daar kwamen mijn zus en moeder aan gereden om gelijk door te gaan naar Wendy ( vriendin van mijn neef ) in de auto even een broodje warm vlees gegeten en op naar Assendelft.

Onderweg oma opgepikt en daar kwamen we dan aan met onze kraammand. Mijn zus had een leuke mand in elkaar gezet van luiers tot aan een slabbetje en ze waren er ook heel erg blij mee. Hier even een paar uur gezellig gezeten en toen op naar huis. We hadden nog trek in wat dus besloten we door de drive te gaan om een hamburgertje en nuggies te halen en toen echt naar huis toe. Mijn zus zette ons af en wij gingen daarna heerlijk naar bed toe.

0 comments:

Post a Comment