Sunday, November 10, 2013

Zondag 10 november 2013

Goodmorning! Ik was echt even toe aan een lui ochtendje dus besloten we tot half 11 gewoon samen in bed te liggen terwijl Jasper wel nog lag te slapen ben ik de aflevering van maandag terug gaan kijken van Roy Donders. ( Geweldige gozer ) Daarna onder de douche gestapt en samen met Jasper naar de Deen gereden om even boodschappen te halen. Mijn eerste spaarkaart was vol voor de pannen dus heb ik de Grillpan meegenomen en besloten we om selfmade hamburgers te maken. ( De pan is voor als we gaan samenwonen dus die laten we nog in de verpakking en leg ik op zolder bij de rest van mijn uitzet )


Thuis aangekomen hebben we de boodschapjes opgeruimd en zijn we aan een Italiaanse bol met warme kiprollade gegaan ( Ontbijt en Lunch ) Smiddags was het dan even tijd om het nieuwe Call of Duty spel te zien die Jasper natuurlijk alweer binnen had. ( Hij heeft ze altijd al op de release datum binnen haha ) Ziet er weer mooi uit en ik geef toe af en toe vind ik het ook wel leuk maar laat hem maar lekker iedereen afschieten op het spel haha.


Om 17:30 zijn we de selfmade hamburgers gaan maken en hebben we hier samen van genoten dit is toch wel 10 x beter dan kant en klare hamburgers. Als toetje hadden we Mona citroen kwarktaart en we verbazen ons altijd hoe snel deze op is want hij is zo luchtig en zacht. Jasper zijn paps belde aan om even een rondje met de hond te wandelen en ik bleef binnen om mijn filmpje af te kijken. Voordat je het weet is het dan alweer tijd voor So you think you can dance. ( Over twee weken sta ik daar ook met mijn zus ) Deze avond hoefde ik niet naar huis want morgen ging Jasper weer aan het werk.

0 comments:

Post a Comment