Monday, November 4, 2013

Zondag 3 november 2013


Wij hebben tot 01:15 nog film gekeken namelijk: The girl with the dragon tattoo deze film wou ik al een hele tijd zien en ik was best moe maar ik heb hem helemaal afgekeken want hij was zo interessant ik moest gewoon blijven kijken en kijken. Ondertussen zag ik op Facebook dat er kaartjes online stonden voor Najib Amhali zijn nieuwe theatershow en dus besloten Jasper en ik daar kaartjes voor te kopen dus woensdag 21 mei 2014 zijn wij van de partij. Na de film ben ik heerlijk gaan slapen.

Rond 8 uur was ik alweer wakker en ben ik een paar bladzijdes gaan lezen in mijn nieuwe lesboek van mijn studie en daarna nog wat gewerkt aan mijn blog en Jasper wakker gemaakt om 10 uur. Hij was "ziekig" dus besloten we even een heerlijk rondje te lopen door het park en hebben we daarna heerlijk croissantjes gegeten. Smiddags is Jasper aan zijn studie gegaan en ben ik lekker gaan facebooken en een spelletje wezen spelen. Daarna maakte Jasper nog een heerlijke broodje carpaccio voor ons klaar.



De rest van de dag heerlijk lui aan gedaan en rond 17:00 ben ik eten gaan koken. We zijn lekker aan de pitabroodjes met zelf gemaakte kipshoarma gegaan was namelijk weer een tijdje geleden. Voordat je het dan weet is het zo weer tijd voor So you think you can dance en ze worden elke week weer beter en de mindere begin je er nu echt uit te kunnen halen. So you think was afgelopen en daarna gingen we naar Zaandam omdat ik de volgende dag om 8 uur moest beginnen..

0 comments:

Post a Comment