Wednesday, August 28, 2013

Mijlpaal: 20.000 bezoekers op Miszbloggie


Het lijk nog zo kort geleden dat ik de 10.000 bezoekers aantikte op mijn blog en dat klopt ook eigenlijk wel want het is vandaag 43 dagen geleden. Op 17 Juli 2013 had ik 10.000 bezoekers op mijn blog en dat duurde toen 6 maanden en daar was ik al super blij mee maar dat ik nu na 1 1/2 maand alweer 10.000 bezoekers erbij heb vind ik echt bizar maar onwijs leuk dat er toch interesse is in mijn blog. Bedankt!

Dit is weer een extra motivatie om door te blijven bloggen want met dagelijks 300 tot 400 bezoekers op een dag zal ik mezelf door blijven pushen leuke blogartikel te posten en natuurlijk ook mijn dagelijkse dagboek. Woooh! ik was echt trots vanmorgen dat we over de 20.000 bezoekers waren en inmiddels zitten we alweer op: 20.231 bezoekers dus we zitten er alweer overheen.

Inmiddels in deze 43 dagen zijn er ook wat dingen veranderd ik ben namelijk even wat gaan rond snuffelen naar tips en trucs voor bloggen en daardoor zijn mijn teksten nu niet meer dat je ze in één keer door moet lezen maar met af en toe lege ruimtes dit blijkt beter te lezen en vind ik er ook mooier uit zien. Verder heb ik ook Instagram: Miszbloggie en daar ben ik ook heel actief op dus volg me gerust en maak ook mee wat ik overdag doe en wat ik leuk vind om daar te posten.

Mijn nieuwe doel! Natuurlijk kijken of we binnen 43 dagen op de 30.000 bezoekers zitten want dan gaat het de goede kant op verder zal ik ook weer voor mezelf wat artikels van te voren plannen en eventueel maken dit scheelt als ik een keer een drukke dag heb. Als jullie nog dingen online willen hebben laat het met weten je kan een email sturen naar: miszbloggie@gmail.com of een comment hier onder dit artikel.

Twitter: twitter.com/miszbloggie
Email: miszbloggie@gmail.com

 



Liefs x

0 comments:

Post a Comment