Tuesday, August 13, 2013

Maandag 12 Augustus 2013

Maandagochtend 7 uur. Heerlijk nog slapen met Jasper naast me terwijl de minuten langzaam wegtikte. ( Soms heb je echt ochtenden terwijl je nog in bed ligt dat een uur heerlijk lang duurt net als vandaag ) Om 8 uur ging Jasper zijn wekker en ben ik alvast uit bed gegaan om mijn tas in te pakken en de broodjes in de oven te doen. Inmiddels waren de broodjes klaar en Jasper ging ook uit zijn bed op zich klaar te maken en even samen te ontbijten.

Alle spullen hadden we dus zijn we op de motor gestapt richting mijn huis. Daar aangekomen afscheid van elkaar genomen en is Jasper naar zijn werk gereden. Toen ik thuis aankwam zag ik dat mijn zus nog thuis was dus daar samen nog even mee gebabbeld en toen is zij richting haar huis gegaan en heb ik de folders gelopen. Twee uur later was ik eindelijk klaar ermee en plofte ik neer op de bank met een glas koude coca cola light.

Smiddags bezig geweest met mijn blog, facebook en snuffelen voor cadeaus voor Jasper want die is 17 september jarig en hij heeft mij dit jaar ook erg verwend dus ben dat andersom ook van plan. ( Ik heb al één cadeau gescoord maar kan hier helaas nog niets over los laten omdat Jasper mijn blog ook leest maar zodra hij jarig is geweest horen jullie meer ) Rond half 5 kwam ik aan op mijn werk en heb ik nog wat gebabbeld met mijn collega's en toen aan het werk gegaan. Ik vind zelf avonddienst niet zo fijn maar het hoort erbij dus gaan met die banaan en voordat je het weet sta je weer buiten. Samen met nog twee andere collega's zijn we gaan fietsen richting huis en halverwege scheidde onze wegen.


Thuis aangekomen heb ik heerlijk een broodje gegeten met kipsaté en heb ik daarna nog even tv gekeken om toen weer heerlijk in mijn bed te duiken na een verfrissende douche.

Liefs x

0 comments:

Post a Comment