Wednesday, August 28, 2013

Dinsdag 27 Augustus 2013

Mijn moeder was erg aan het spoken toen ik wakker werd en wat bleek ze was onwijs beroerd dus zij bleef vandaag even een dagje goed uitzieken dus we gaan een ander dagje gezellig shoppen. Dit betekend niet dat ik er niet vroeg uit moest want om 9 uur moest ik weer aan de bak. Eerst nog even een broodje gegeten en daarna onderweg naar het werk.

Was natuurlijk weer ruim om tijd op het werk dus nog even gebabbeld met een oud klasgenootje op whatsapp over rennen met Evy ( waar ik over zit te twijfelen om te gaan doen ) en waar zij Zumba deed en toen aan het werk. Ik had vandaag een kort dagje maar in plaats van half 1 klaar werd het 1 uur en toen eerst mams opgebeld hoe het ging. Ze was nog steeds beroerd. Toen maar even langs de Albert Heijn gereden voor een lekker broodje en wat beleg. Eenmaal daar klaar weer naar huis.

Thuis aangekomen lag mams nog op bed dus heb haar lekker laten liggen en ben mijn Italiaanse bol met rosbief gaan eten. ( Albert Heijn heeft echt heerlijke rosbief ) Daarna moest ik er toch echt aan gaan geloven om weer hard aan mijn studie te gaan dus vanaf 14:00 tot 17:00 non-stop eraan gezeten met een muziekje op de achtergrond! Iets na 4 uur kwam mams naar beneden en heeft ze even wat gedronken.

Paps kwam thuis dus zijn we gaan eten heerlijk kaassoufflé met patat. ( Love it ) de rest van de avond nog even weg geweest met mijn neef en savonds voor de tv gehangen.

Liefs x

0 comments:

Post a Comment