Thursday, August 15, 2013

Cadeau idee: H&M Giftcard



Ja! ik ben heel erg verwend op mijn verjaardag waaronder door mijn ouders, zus en haar vriend want van hun heb ik H&M giftcards gekregen en ik vind dit echt super leuk want als ik geld krijg weet ik van mezelf dat ik het altijd deels uitgeef aan dingen die niet voor mij zijn en met zo'n giftcard geef je het (vaak) echt aan jezelf uit.

De H&M giftcards zijn naar mijn mening qua uiterlijk veel leuker en mooier dan een aantal jaren terug. Toen had je namelijk nog een kleine keuze uit kleuren kaarten en mapjes waarin de giftcard kan zo zijn ze leuk voor de dames maar ook zeker voor de heren.

Waar te koop? In de H&M winkel bij jou in de buurt, de meeste vestigingen van Albert Heijn en boekenwinkels zoals Bruna en Primera. De kaart kan je opwaarderen vanaf een minimum bedrag van € 5,- tot een maximum van € 500,-. Helaas kan je de kaart niet uitgeven in de online shop maar daarin tegen zijn er genoeg winkels in Nederland waar het wel kan. Verder kan je simpel via de website checken hoeveel geld er op jouw giftcard staat zodat je nooit voor verassingen komt te staan.Vind je het handig om zo'n kaart bij de hand te hebben dan kan je zelfs de kaart opnieuw opwaarderen en zo elke keer weer gebruiken bij jouw aankoop.

Tegenwoordig zijn er zoveel giftcards te verkrijgen van heel veel winkels, bouwmarkten of theaters dus voor ieder wel wat wils maar de meeste vrouwen houden van winkelen dus dan is zo'n H&M giftcard ideaal.

Bron: www.H&M.com

1 comments:

mrkdvsn said...

It would be interesting to join such an aggressive and real discussion with readers of this blog as well as readers of other blogs or websites who really thing that they can express more related to this topic.cursus boekhouden zzp

Post a Comment