Monday, August 12, 2013

Zondag 11 Augustus 2013

We waren heerlijk bij mijn ouders blijven slapen omdat het gisteren toch best wel laat was geworden en dan nog een stuk te moeten rijden hadden we beide geen zin in. Rond half 9 werd ik wakker en heb ik mijn mobiel gepakt maar deze bleek helemaal leeg te zijn dus eerst maar even in de oplader doen. Het is heel raar de ene ochtend kan ik me heel rustig houden maar sommige ochtenden ben ik gewoon heel druk en ja als Jasper dan naast me ligt is hij de pineut haha. Na een uur hem gepest te hebben was het tijd om even een heerlijke douche te nemen terwijl Jasper nog even in bed bleef liggen.
 
 
Fris en fruitig de douche weer uit lag Jasper nog steeds lui in bed haha dus moest hem er echt nu uit trekken want we zouden weer richting Hoorn gaan. Ondertussen terwijl Jasper rustig ontwaakte heb ik mijn tas ingepakt en zijn we naar beneden gegaan om even een broodje te eten en daarna de motor op te gaan richting Jasper zijn huis. Vanaf gisteren is de kermis begonnen in Hoorn waar wij zeker volgende week vrijdag naar toe gaan vanwege het vuurwerk maar vandaag gingen we voor een rustig dagje.
 
Eenmaal in Hoorn aangekomen bleek er vlakbij Jasper een ongeluk gebeurd te zijn waarbij beide deuren eruit geknipt waren dus blijkbaar een heftig ongeluk dus dat was helemaal omrijden voor ons maar uiteindelijk kwamen we aan op plek van bestemming. Jasper zijn vader had een kaart voor me achtergelaten voor mijn verjaardag dus was wel heel lief. De rest van de middag heerlijk rustig aangedaan en daarna nog even naar de supermarkt gereden waar ik een oud leraar tegenkwam.

Nadat we onze boodschappen binnen hadden hebben we heerlijk shoarma gegeten met pita broodjes en daarna heerlijk rustig aangedaan terwijl ik bezig was met mijn blog ging Jasper aan zijn studie of speelde even een spelletje op de xbox en savonds gezellig samen tv gekeken.


Liefs x

0 comments:

Post a Comment