Friday, August 23, 2013

Donderdag 22 Augustus 2013

Early in the morning.. Argh 7:00 tijd om mijn bed uit te komen. Ik had de avond van te voren al gedoucht want zo vroeg heb ik daar heel weinig zin in dus heerlijk mijn haren uitgeborsteld, mascara erop, aangekleed en mijn spullen bij elkaar gezocht. Beneden aangekomen zat mams ook dus hebben we even samen een heerlijk broodje warm vlees gemaakt hihi. Daarna nog even wat bankzaken geregeld en toen mijn fiets maar eens gepakt richting het werk.

Tien over 8 aangekomen op het werk dus had nog even tijd om mijn facebook te checken, whatsappen en daarna naar beneden gewandeld om de slijterij te openen. Het stond zo vol in de slijterij want daar word alle emballage ook ingeleverd dus heb even mijn collega laten bellen en later op de dag werd alles opgehaald. De dag was redelijk bedrijvig heel erg veel inpakwerk dus daar ben je altijd wel wat langer mee bezig maar vind ik heel leuk om te doen.



Het was bijna 18:00 dus ben ik alles gaan afsluiten en gaan wachten op mijn collega die mij kwam ophalen maar rond 18:10 was er nog niemand en de klanten bleven maar binnen wandelen maar gelukkig kwam hij er aan en konden we alles afsluiten. In de kantine aangekomen nog even uitgeklokt en op het rooster van morgen gekeken want ik twijfelde of ik wel echt om 13:00 moest beginnen maar het klopte.

Weer in huis ben ik gaan eten en daarna met mams nog even naar de winkel gegaan want de blikjes coca cola light waren heel goedkoop namelijk 25 voor € 10,- en met een flessen bon kwam ik zelf uit op € 8,75 altijd weer fijn. Daarna mams geholpen met de boodschappen op de band te zetten en in te pakken en toen weer naar huis. Thuis aangekomen hebben we heerlijk wat gedronken met een mini gevulde koek. ( Mmmm.. ) en de rest van de avond blijven wachten en wachten want we gingen mijn zus en haar vriend naar Schiphol brengen die gaan namelijk lekker 10 dagen naar Turkije. Om 00:00 kwamen ze binnen wandelen en zijn we gaan rijden.



Eenmaal aangekomen op Schiphol heb je toch ook zelf wel zo'n gevoel dat je ook graag op vakantie wil maarja het zit er eventjes niet in. Mijn zus en haar vriend een fijne vakantie toegewenst en toen zijn mams en ik weer naar huis gereden en we waren beide best wel moe dus toen we thuis aankwamen zijn we eigenlijk direct naar bed gegaan.

0 comments:

Post a Comment