Monday, August 12, 2013

Review: Kruidvat Reinigingsdoekjes voor de Droge en Gevoelige huid

 
Daar loop je dan in de Kruidvat en ik moest echt reinigingsdoekjes hebben want mijn favoriete Primark reinigingsdoekjes zijn helaas op en ik kan gewoon niet zonder dus besloot om eens te gaan snuffelen in de Kruidvat of ik betaalbare reinigingsdoekjes kon vinden en ja hoor keuze genoeg dus besloot ik voor de milde gezichtsreinigingsdoekjes te gaan van de Kruidvat. Mijn huid rond mijn ogen is namelijk gevoelig en volgens de verpakking zouden deze perfect moeten zijn voor mijn huid dus kopen maar en testen.

Ik gebruik deze reinigingsdoekjes nu al een aantal weken en ben er redelijk over te spreken. De verpakking is leuk licht roze en heeft een goed systeem om de doekjes weer goed af te sluiten door een sticker die zelfs halverwege de verpakking nog goed werkt. ( Vaak zijn deze stickers snel uitgewerkt waardoor je doekjes snel uitdrogen ) De doekjes zelf zijn vochtig en naarmate je doekjes minderen vind ik ze voor mijn gevoel alleen maar vochtiger worden. ( Naar mijn mening iets te vochtig maar prima om het gehele gezicht goed mee te reinigingen en daar gaat het tenslotte om )

Waar ik al bang voor was boen niet te hard je oog make-up eraf want bij mij ging het irriteren dus verwijder mijn oog make-up nu heel rustig en dan doe ik er wel iets langer over maar heb ik het zelfde resultaat zonder irritatie. Overigens de geur van de doekjes ruiken naar een heerlijke bloemenzee die gelukkig na een tijdje verdwijnt maar zeker fris ruikt. Buiten dit om vind ik de doekjes heel fijn werken en zal ik ze zeker nogmaals kopen en aanraden bij vrienden en familie. In de verpakking zitten 25 reinigingsdoekjes en kost rond de €2,-

0 comments:

Post a Comment