Thursday, August 15, 2013

Woensdag 14 Augustus 2013

Sinds tijden had ik vandaag weer een lange werkdag van 9:00 tot 17:00 dus heerlijk in de ochtend rustig aan gedaan en daarna op mijn fiets gestapt. Eenmaal op het werk heb ik nog even gewhatsappt, facebook gecontroleerd en toen aan het werk.

Het eerste halfuur ging zo langzaam voorbij want het was niet zo heel druk. Rond kwart voor 10 moest ik mijn collega in de slijterij overnemen dus ben ik daar naar toe gewandeld. Daar aangekomen vroeg zij of ik misschien voor haar kon werken tot 18:00 omdat haar vriend in het ziekenhuis lag en ik vond dat helemaal geen probleem want of ik nou om 17:00 klaar ben of om 18:00 dat ene uurtje maakt dan ook niet uit. Dus zij ging met pauze en zou iemand regelen voor mijn uren in de winkel. Toen ze terug kwam bleek alles geregeld en zou ik de ochtend nog in de winkel zijn en smiddags in de slijterij.



Om half 12 ging ik eten en ben daarna naar de slijterij gegaan om mijn collega over te nemen die heel erg blij was dat ik dit voor haar deed. Ik vind het heerlijk om in de slijterij te werken want dan kan je gewoon je eigen gangetje gaan. ( Natuurlijk er zijn veel momenten dat het rustig is maar ook genoeg momenten dat je heerlijk bezig bent ) Ik besloot om een aantal bier en wijn pakketten te maken omdat deze natuurlijk veel verkocht worden in een slijterij en naar mijn mening altijd een leuk cadeautje is om te geven.

De middag was redelijk bedrijvig ondertussen druk bezig met de emballage administratie, winkel spiegelen, flessen inpakken voor klanten ( cadeaus ) en de winkel goed schoon houden. Om 15:00 werd ik overgenomen voor een pauze en na mijn pauze was het aan de rustige kant tot een werknemer van een restaurant met al zijn bierkratten kwam die totaal gemixt waren en ik deze allemaal goed moest sorteren maar dat houd me weer bezig.



Het laatste uur ben ik gaan vegen en dweilen en wat heb ik dan een hekel aan mensen die weten wat ze nodig hebben maar dan de hele winkel doorwandelen waar je gedweild heb zodat je het nogmaals kan doen en dan zeg je kijk uit er is gedweild oja ik zie het maargoed klant is koning dus blijven lachen. Om 18:00 kwam mijn collega om alles af te sluiten en toen zat mijn werkdag er weer op.

Mams inmiddels gewhatsappt dat ik eraan kwam zodat mijn pizza de oven in kon en toen ik thuis kwam was hij ook al klaar dus kon ik zo aanschuiven. Woensdagavond was weinig op tv dus savonds met Jasper op whatsapp gezeten en nog Candy Crush gespeeld.

Liefs x

0 comments:

Post a Comment