Monday, August 26, 2013

Vr 23, Za 24, Zo 25 Augustus 2013

Het begint een beetje een gewoonte te worden om mijn weekend bij elkaar te voegen maar dit komt meer omdat ik mijn dagboeken online wil hebben maar er dan even geen tijd voor heb gehad en om het zo te combineren in een klein samengevat 3 dagen dagboek vind ik ook leuk.

Vrijdag 23 Augustus 2013. Vandaag had ik een heerlijk uitslaap ochtendje want ik hoefde pas om 13:00 op mijn werk te zijn. Oja en vandaag ben ik 25 maanden samen met Jasper ja ondanks onze break voelt het gewoon wel dat we zolang al samen zijn met elkaar en het gaat beter dan ooit. <3 In de ochtend drukdrukdruk bezig geweest met bloggen want oeps ik liep weer een beetje achter ik moet echt vooruit gaan werken want anders blijf ik in dit patroon hangen. Het was bijna 12:15 tijd om naar mijn werk te gaan toen mams binnen kwam van haar werk dus nog even met haar gebabbeld en toen op naar het werk. Op het werk aangekomen verliep de dag goed en voordat ik het wist was het 18:00 tijd om naar huis te gaan. Thuis aangekomen hebben we heerlijk gegeten en de rest van de avond tv gekeken en heerlijk rustig aan gedaan.



Zaterdag 24 Augustus 2013. Mijn opa is vandaag jarig HiepHiepHoera! maar ik moest eerst nog de hele dag aan de bak van 9:00 tot 17:00 dus huphup naar het werk en werken maar. Vandaag ging ik met de bus omdat Jasper mij na het werk gelijk kon ophalen en door naar Assendelft. Dus mams had me afgezet bij de bushalte en daar heb ik nog even gewacht tot ik de bus in kon. Eenmaal in de bus wou ik een kaartje kopen maar de buschauffeur was alles behalve vriendelijk maar hij kon mijn humeur echt niet verpesten dus ik betaalde netjes en kwam aan op mijn werk. Voor ik naar binnen liep ben ik even naar mijn collega in de slijterij gelopen of zij voor mijn opa even een bierpakketje wou samenstellen ( wou hem toch wat geven ondanks dat hij het eigenlijk niet wou ) De rest van de dag was lekker bedrijvig en om 17:00 ben ik naar de slijterij gegaan om mijn bierpakketje op te halen en mijn collega zei iemand opeens gedag en dat bleek Jasper te zijn dus hij kon mooi gaan tillen. Daarna gelijk door naar Assendelft waar opa heel blij was met zijn bierpakketje. Nadat we daar heerlijk hadden gegeten van een taartje genoten en nog een toastje en stukje worst zijn we naar Hoorn gereden en toen was het al vrij snel tijd om naar bed te gaan.



Zondag 25 Augustus 2013. Vandaag gingen we er wat vroeger uit dan normaal ( Nouja voor Jasper vroeger dan.. ) Wij gingen namelijk gezellig langs de braderie in Volendam. Helaas viel deze heel erg tegen dus hebben we nog even rond gekeken op internet en bleek er in Stompetoren een kofferbakmarkt te zijn waar we ook nog even gezellig over gewandeld zijn. Hier was het een stuk drukker en stond veel meer ( Tuurlijk allemaal troep van anderen haha ) maar er alleen al overheen struinen is al gezellig en we gaan dit zeker vaker doen. Nadat we klaar waren zijn we naar de Dekamarkt gereden om even boodschappen te doen en flink coca cola in te slaan want 5 blikjes voor €2,- is en blijft een koopje. Een vriend van Jasper was ook daar aan het werk dus hij ging daar even mee socializen terwijl ik nog wat spullen pakte. Weer thuis aangekomen hebben we boodschapjes opgeruimd en zijn we daarna nog even een paar uur aan de studie gegaan en rond 18:00 heerlijk gaan eten. Na het eten ook nog even aan de studie en voor de rest flink wat afleveringen Hawaii Five-O gekeken. ( Vanaf volgende week zondag weer SO YOU THINK YOU CAN DANCE!!! )


Liefs x

0 comments:

Post a Comment