Monday, August 19, 2013

Zaterdag 17 & Zondag 18 Augustus 2013

Zaterdag 17 augustus. Vrijdag waren wij best laat naar bed gegaan dus we hebben heerlijk uitgeslapen en zijn daarna naar de Deen gegaan om boodschapjes te halen voor het weekend. Eerst zijn we naar de Bieb gegaan daar waren we al een tijdje niet meer geweest dus dan is het wel leuk om even naar binnen te wandelen en daar nam ik weer een boek mee van Suzanne Peters. Naar mijn mening een goede schrijfster al een aantal boeken van haar gelezen.

De boeken hadden we geleend en bijna om de hoek zit daar de Deen dus zijn we naar toe gewandeld en Jasper zijn stiefmoeder fietste ons ook nog voorbij maar die zagen we te laat. Wij hadden een boodschappenbriefje gemaakt waar wij ons netjes aan hebben gehouden omdat wij voor een vast bedrag in het weekend onze boodschapjes willen doen en we zaten iets boven budget maar dat kwam ook omdat we wat extra's hadden gekocht. ( Voorraad )


Boodschapjes waren binnen en daarna hebben we heerlijk rustig aan gedaan en nog wat filmpjes gekeken. Het was etenstijd dus ik wou gaan koken en toen kwam ik er achter dat Jasper de kipfilet die ik al eerder had gekocht en ingevroren had meegenomen in de koelkast had gelegd dus het hele plan werd omgegooid geen gehaktballen maar kipwraps. Na het eten hebben we ons gedoucht en aangekleed om op verjaardag te gaan van de vriendin van mijn neef.

Rond half 9 kwamen we aan in Assendelft en daar hebben we een gezellige avond gehad bij mijn neef en zijn vriendin en rond 11 uur zijn we weer naar Hoorn gereden en toen heerlijk ons bed in gedoken.

Zondag 18 augustus. Dit weekend was ik best wel lief voor Jasper want heb hem heerlijk laten uitslapen zonder hem te pesten haha. Toen meneer ontwaakt was hebben we bijna de hele dag aan onze studie gezeten en af en toe als ontspanning een filmpje gekeken of Jasper even gamen en ik op facebook.

Savonds aten we heerlijk zelfgemaakte pizza en hij was gooooeddd! Een succes wij gaan vaker pizza maken dat is nu wel zeker. Na het eten hebben we nog even een rondje gereden op de motor en voor de rest heerlijk op de bank gehangen voor de tv echt een lazy sunday!

0 comments:

Post a Comment