Tuesday, August 27, 2013

Review: Samsung Galaxy S4



Néé verwacht niet dat dit zo'n professionele review word maar gewoon mijn mening over wat ik vind van de Samsung Galaxy S4 en mijn ervaringen ermee.

Ik ben 2 jaar geleden overgestapt van Samsung naar iPhone en ook ik was echt zo'n iPhone verslaafde en néé hoor ik zou nooit meer overgaan naar een andere telefoon buiten Apple om nou dat is inmiddels wel veranderd want dit jaar mocht ik dan mijn abonnement verlengen en natuurlijk keek ik voor de iPhone 5 want eenmaal een iPhone altijd een iPhone tot ik naar de T-Mobile shop ging en hoorde wat ik nog bij moest betalen.. Ik was serieus even in shock want néé ik heb geen toren hoge abonnement dus ik moest ruim €300,- bij betalen ( Oké hij was nog niet zo heel lang uit ) maar toch dit vond ik veels te veel dus besloot om eens rond te kijken voor iets anders.

Daar zag ik op de website de Samsung Galaxy S4 en ik was helemaal enthousiast en ik moest deze telefoon hebben dus samen met paps naar de T-Mobile shop om hem te halen. ( Ik had alleen helaas niet gezien dat ik hem moest reserveren want hij was nog niet verkrijgbaar ) dus met lege handen gingen we weer naar huis en hebben we hem snel gereserveerd en toen was het afwachten afwachten wanneer de release datum zou zijn en dan nog de vraag wanneer ik hem zou ontvangen..

Maandag 29 april 2013! Ik had een afspraak gemaakt met mijn koerier dat hij hem deze dag zou afleveren bij mij en ja hoor daar was hij en ik was al helemaal enthousiast over het doosje toen ik hem in mijn handen kreeg. Het was gewoon bijna zonde om hem te openen maar eenmaal geopend was ik nog enthousiaster. Daar was hij dan mijn witte Samsung Galaxy S4! Na opgestart te hebben ga je natuurlijk gelijk neuzen in je telefoon en wooh wat een verschil met de iPhone ik moest weer helemaal terug naar af ik wist niet meer hoe mijn telefoon werkte haha..



Inmiddels 4 maanden verder ben ik nog steeds heel erg blij met mijn telefoon en waarom? Nou hierom:

1. Het scherm is onwijs mooi en als ik een youtube-filmpje kijk lijkt het net of ik hem kijk op mijn televisie maar dan in klein formaat!
2. Dan de camera ( LOVE IT! ) zulke mooie scherpe en verfijnde foto's ik gebruik nu eigenlijk mijn digitale camera niet meer want met 12 megapixels mag je ook wel verwachten en dan al die camera trucjes ( die ik nog niet allemaal heb geprobeerd ) zijn ook leuk!
3. Leukigheid wat niet altijd helemaal perfect is smart scroll en smart pause. Hiermee kan je doormiddel van je ogen het beeld laten scrollen of stil laten zetten terwijl je een filmpje bekijkt werkt soms helemaal top en soms helemaal niet!
4. Batterijduur is echt 200x beter dan van de iPhone bij normaal gebruik doet hij het gewoon 1 1/2 dag en anders bijna één hele dag bij intensief gebruik
5. Qua apps weinig verschil met Apple werkt gewoon top
6. Verder had ik altijd last met emails versturen via mijn iPhone met mijn Samsung werkt dit gelukkig een stuk beter



Zo kan ik nog wel even doorgaan ik ben gewoon echt helemaal weg van de Samsung Galaxy S4 en néé ik hoef geen iPhone meer! Daarin tegen heb ik de Samsung flipcover nou ideaal want je telefoon blijft gewoon heerlijk druk ( wat overigens een grote pluspunt is ) Zou ik iemand aanraden om over te stappen: JA JA JA!

0 comments:

Post a Comment