Tuesday, August 27, 2013

Maandag 26 Augustus 2013

Argh.. dit weekend ( nouja weekend .. heb één dag vrij gehad ) ging heel snel voorbij en vond het ook erg vervelend dat het alweer 8:00 was en we bijna ons bedje uit moesten. Terwijl Jasper nog een halfuurtje bleef liggen heb ik alvast mijn spullen bij elkaar gezocht mezelf aangekleed en ondertussen ontwaakte Jasper uit zijn slaap. Samen gegeten en daarna onderweg gegaan naar Zaandam. Rond 9:45 was ik thuis en zei Jasper gedrag en hij reed door naar zijn werk.


Thuis aangekomen dacht ik opeens oja ik moet mijn folders nog doen ( zo géén zin in ) maar tot mijn verbazing had mijn paps alle folders al gelopen ( zo lieff ) dus dat was een goed begin van mijn maandagochtend. Ondertussen naar boven gewandeld mijn was in de was gedaan en een heerlijke douche genomen want ook ik moest vandaag gewoon aan de bak. Rond half 12 even een broodje gegeten en kwart over 12 weer onderweg naar mijn werk.

Zo daar waren we weer aangekomen op het werk dus mezelf omgekleed nog even gekeken op het rooster en naar beneden gegaan om aan het werk te gaan. Het was best wel druk dus dan gaat de tijd lekker snel en toen was het alweer 17:00 nog een uur en dan mag ik naar huis. Op dit moment waren we met iets teveel personeel dus ben ik de kantine gaan schoonmaken ( afwassen, vegen, tafel afnemen en dweilen ) en toen ik beneden kwam heb ik de kassa's nog even schoongemaakt en was het tijd om naar huis te gaan.



Eenmaal weer heerlijk thuis hebben we lekker aardappels gegeten met wortels en een grillburger en savonds kwam Harry Potter op tv en ja ik ben best wel een Harry Potter fan ik vind deze films echt helemaal geweldig dus vond het weer leuk om hem te zien. Daarna heerlijk mijn bed ingedoken.

Liefs x

0 comments:

Post a Comment