Thursday, August 15, 2013

Dinsdag 13 Augustus 2013

Half 8 tijd om mijn bed uit te gaan want vandaag heb ik lekker een kort dagje op mijn werk van 9:00 tot 13:00 heerlijk! Aangekleed, broodje gegeten, spullen bij elkaar gezocht en toen leek het net of het regende en ja hoor toen ik naar buiten keek was het noodweer ( misschien iets overdreven ). Als het regent zodra ik weer naar huis ga vind ik het helemaal niet erg maar als ik nog naar mijn werk moet baal ik wel maarja helaas niets aan te doen. Mijn zomerjasje aangetrokken en door die heerlijke bui heen gefietst en ik kwam zeiknat aan op mijn werk en toen was het opeens droog. ( Beetje laat! )

Op het werk aangekomen hadden we heerlijke druiven in de kantine dus hier een paar van gesnoept en aan de slag gegaan. Het was een hele rustige ochtend en sinds dat ik hier werk heb ik dat eigenlijk niet meegemaakt dus als het zo rustig zou blijven had ik eerder naar huis moeten gaan maar gelukkig werd het rond 12 uur druk dus kon ik gewoon mijn uren maken. Mezelf omgekleed en weer op de fiets gestapt naar huis.


Thuis aangekomen was mams ook net binnen dus hebben we even wat gegeten. Mijn moeder wou boodschappen doen dus hebben we even gekeken waar de leukste aanbiedingen waren en dat bleek bij de C1000 te zijn dus zijn we even richting Landsmeer gereden. Heb daar ook nog wat boodschapjes gehaald voor het weekend bij Jasper want wij zouden zelf pizza maken en wat bleek het verse pizzadeeg was bij de C1000 in de reclame mooi meegenomen. De boodschappen waren binnen dus weer richting huis.

De boodschappen hebben we opgeruimd en daarna zijn we lekker beide achter de computer gedoken en voor de rest een rustig middagje gehouden. Rond etenstijd heb ik nog even de gehaktballen gebraden en hebben we heerlijk aardappels met wortels gegeten. Mijn zus eet ook hier altijd samen met haar vriend dus die kwamen ook binnen en zijn later weer naar de Sneak gegaan. De rest van de avond lekker voor de tv gehangen op de bank.

Liefs x

0 comments:

Post a Comment