Saturday, August 17, 2013

Vrijdag 16 Augustus 2013

Vandaag hoefde ik pas om 8 uur uit want ik begon pas om half 10 en eerlijk gezegd vind ik dit helemaal geen verkeerde tijd dat ene halfuurtje doet het hem net. Rustig mijn ochtendritueeltje gedaan en beneden een broodje gegeten om weer op mijn fiets te stappen richting mijn werk. Ik twijfelde nog of ik een jasje aan zou doen maar het zou een mooie dag worden dus besloot ik lekker gewoon in mijn t-shirt op de fiets te stappen en blij toe want het was al warm om 8:45.

Rond 9 uur kwam ik aan op mijn werk en heb ik mijn fiets op slot gedaan en ben naar binnen gewandeld om nog even een halfuur te wachten tot ik aan het werk mocht. De aanbiedingen van volgende week lagen er al en wat bleek de blikjes cola weer in de aanbieding 5 voor €2,- dat word dus even inslaan. Half 10 ben ik aan het werk gegaan en het was een raar dagje het ene moment heel druk en dan weer heel rustig maar gelukkig vlogen de uurtjes voorbij en was het zo 17:00 tijd om naar huis te gaan.


Ik moest nog even wat boodschapjes halen voor mams en dacht echt dat ik suiker moest halen dus toen ik mijn moeder belde en vrolijk vertelde dat ik suiker had gehaald bleek het zou te moeten zijn geweest ( BLOND! ) maar het was geen probleem dus ben naar huis gefietst en we zijn heerlijk gaan eten.

Terwijl we aan het eten waren kwam Jasper ook alweer binnen wandelen en hebben we uiteindelijk nog even gezellig met zijn allen gegeten. Na het eten zat ik helemaal vol dus lekker op de bank uitbuiken en wachten op een meisje die voor mijn marktplaats advertentie zou komen maar helaas niemand langs geweest dus besloten wij maar op de motor richting Hoorn te gaan omdat we het vuurwerk wouden zien.

Eenmaal in Hoorn aangekomen konden we eigenlijk alweer richting de kermis en daar hebben we weer genoten van een mooie vuurwerkshow die ze helemaal op de muziek afstemmen erg leuk weer elk jaar. Daarna heerlijk ons bed ingedoken en toen was het alweer zaterdag.

Liefs x

0 comments:

Post a Comment