Sunday, August 11, 2013

Review: Hero bevroren fruit op een stokje Sinaasappel

 

Ja ik geef toe ik ben echt een ijsliefhebber en dan bedoel ik ook echt van een raketje tot een magnum maakt mij niet uit ik lust de meeste ijsjes wel. Toen Hero daarom kwam met ijsjes die zoveel procent uit echt fruit bestaat moest ik deze ook proberen want dit zou betekenen dat er een ijsje bestaat die uit puur fruit gemaakt is en ook nog zonder toegevoegde kleurstoffen een perfect ijsje voor de kinderen toch. Hero heeft twee smaken: Appel/Peer en Sinaasappel. Zelf ben ik geen liefhebber van peer en dus ook niet van perenijsjes dus mijn keuze viel al snel op de sinaasappel.

Hieronder wat extra informatie die hero zelf vermeld over het ijsje:
De appel/peer variant bevat maar liefst 92% fruit en de sinaasappel 89%. Beide ijsjes zijn gezoet met natuurlijk fruitsuiker en er zijn geen kleurstoffen aan toegevoegd. Dit zou betekenen dat het een lekker en verantwoord ijsje is. Deze ijsjes bevatten een hoog percentage vruchtensap/puree. Dit in tegenstelling tot waterijsjes die vaak grotendeels uit water bestaan. Inhoud: 4 x 55ml

Klinkt allemaal leuk maar is het nou allemaal waar dit was mijn mening na het proeven van de Hero bevroren fruit op een stokje sinaasappel. Ik was heel erg enthousiast toen ik het kocht en verwachte ook een heerlijke fruitsmaak en dat ik er helemaal weg van zou zijn maar het begon al met het openen van het pakje 4 ijsjes en van een best klein formaat dus voor dat geld moeten ze dan wel heel lekker smaken. Eenmaal het ijsje in mijn handen zag het er heel aantrekkelijk uit en ik begon hem te proeven het begon heel positief maar naarmate ik het ijsje verder op at vond ik hem steeds minder lekkerder worden en néé uiteindelijk niet opgegeten want ik vond hem heel erg zoet en ik ben een zoetekauw maar dit was niet meer lekker. Néé geen aanrader en zal hem zeker niet nogmaals kopen. Hij begon verfrissend maar uiteindelijk géén prettig ijsje prikte op mijn tong.

0 comments:

Post a Comment