Sunday, September 1, 2013

Fotodiary: Wo 28 en Do 29 Augustus 2013

Het was weer even een druk weekje veel werken werken werken en aangezien ik nu zondag niet meer allemaal weet wat ik gedaan heb zal ik vandaag even een fotodiary plaatsen met de foto's die ik gemaakt heb en hierbij een klein verhaaltje vertellen misschien dat ik hier in de toekomst wat vaker mee ga werken maar dat is nog even afwachten of het wel aanslaat of niet.

 

28aug. I love chocomel en ja dan wel echt van Nutricia ( sorry goedkopere merken of andere A merken gaan er bij mij echt niet in I know ik ben een beetje verwend ) Heerlijk begin van de ochtend.

 

28 aug. Early in the morning op de fiets want vandaag aan het werk in de Slijterij van 8:30 tot 18:00 en dan fiets ik heerlijk door een gedeelte Jagersplas en dat is zo mooi met lieve konijntjes en heerlijke stilte echt een heerlijk moment zo in de vroege morgen.

 
28 aug. Ja ook in de Slijterij hoort het erbij om de emballage bij elkaar te verzamelen en in de goede kratten te doen van het biermerk en er stond een heerlijk fijn stapeltje werk toen ik terug kwam van mijn pauze maar gelukkig is het in no-time allemaal weg gewerkt en konden we weer aan de slag met andere klusjes!
 
 

29 aug. Awh! wat een drukke werkdag had ik vandaag in de slijterij ik had dit jubileum magazine op mijn tafel liggen maar ben maar aan een paar bladzijdes toe gekomen want iedereen was vandaag in de mood om cadeautjes te laten inpakken of pakketten te laten samenstellen ik heb serieus wel 15 wijnpakketten moeten maken en iets van 8 bierpakketten ik had ze nog niet eens gemaakt en ze waren alweer de winkel uit goed voor de omzet maar erg drukdrukdruk dus was kapot aan het eind van de dag.

 

29 Aug. Thuis aangekomen gingen we wel heerlijk verse spinazie eten die ik van de week even had gescoord in de winkel dus wokwokwok in de wok de spinazie en voordat je het weet blijft er niks over van een hele zak vol maar het was wel heerlijk blijft altijd goed verse groente!

Liefs x

0 comments:

Post a Comment