Sunday, September 15, 2013

Zaterdag 14 September 2013

Om 9 uur ging ik mijn bed uit want Jasper zou mij rond 9 uur ophalen ( Ik had al verwacht dat dit niet zou gebeuren maar wieweet ) nadat ik mijn tas had ingepakt en klaar was om te vertrekken ben ik naar beneden gegaan maar nog géén Jasper. Inmiddels was 10 uur en 11 uur al verstrekken en ik was best wel boos dus toen mams vroeg of ik mee boodschappen ging doen zei ik geen nee want nu kon hij maar mooi wachten op mij. Eenmaal in de Deen kreeg ik een whatsapp dat hij door de wekker was geslapen en er nu gelijk aan kwam.

De boodschappen hadden we binnen en mams had heerlijk een familie zak kibbeling meegenomen en ja hoor daar stond meneer voor de deur en néé ik ben niet zo’n type die het zomaar even vergeet dus af en toe even een steek geven hoort erbij. Nadat ik klaar was zijn we vertrokken naar Hoorn maar eerst nog even langs de Primera gereden voor 2 cadeautjes te halen voor mijn nicht en tante en daar zag ik gelijk ook een leuk cadeautje voor de babyshower die ik zondag heb van een oud collega.
 
 

Eenmaal in Hoorn kwam Sebas ook langs want zij gingen even wat dingen naar de stort brengen ( de bank, oude bed etc. ) want wij gaan eind deze maand een slaapbank kopen om wat ruimte te creëren. Nadat Jasper terug was van de stort zijn we naar Mediamarkt gereden waar hij een cadeautje kocht voor Dirk een vriend van hem en ik hele leuke roze sony headphones omdat ik deze nodig had voor mijn hardlooplessen. Daarna gelijk door naar Deen om even boodschappen te halen voor deze dagen en toen was het alweer vrij snel tijd om op verjaardag te gaan.

Mijn nicht woont op haar zelf maar ik ben hier nog maar één keer geweest en ja hoor we waren verdwaald maar toen ik eenmaal een nieuwbouw wijk zag waren we er zo en konden we gezellig naar binnen. Heerlijk een warm en koud buffet had ze klaar staan en nog even gebabbeld met elkaar en toen zijn we weer naar huis vertrokken. Thuis aangekomen lekker op de bank gehangen met de tv aan terwijl Jasper zijn nieuwe spelletje Tomb Raider op de xbox aan het spelen was.

Liefs x

0 comments:

Post a Comment