Sunday, September 1, 2013

Vr 30, Za 31 augustus en Zo 2 September



Vrijdag 30 Augustus. Mijn papa is vandaag jarig! HiepHiepHoera alweer 51 jaar. Helaas zijn cadeautje moeten we nog halen want hij wil nieuwe wandelschoenen dus binnenkort even samen met hem naar de Vrijbuiter om zijn schoenen op te halen want deze vind hij het lekkerst lopen. Om 9:30 moest ik aan het werk dus mams zat thuis en die bleek last te hebben van rode bultjes enzo dus ging ze even naar de dokter om te kijken wat het is. ( Bleek een allergische reactie te zijn alleen waar het vandaan zou komen is de vraag want omdat zij ziek was geweest heeft ze weinig gegeten ) Eenmaal op het werk aangekomen heerlijk aan het werk gegaan tot 17:00 en het was een heerlijke lange dag dus hij vloog zo voorbij. Thuis aangekomen zag ik mijn paps pas voor het eerst dus even gefeliciteerd en toen zijn we heerlijk gaan eten. Rond 19:00 kwam Jasper ook binnen vallen en hij had voor mijn paps advocaat gehaald en een bus slagroom omdat mijn vader hier heel erg gek op is en hij toch iets wou geven. Niet veel later kwamen mijn opa & oma ook binnen en hebben we heerlijk een gebakje gegeten en daarna een stukje kibbeling en een nootje. Rond half 9 zijn we richting Hoorn gegaan omdat er na 21:00 iemand langs zou komen om een DS spelletje van Jasper te kopen dus toen zij langs was geweest zijn we heerlijk samen op bed gaan liggen met een filmpje erbij.



Zaterdag 31 Augustus. Vandaag hebben we heerlijk uitgeslapen en zijn we nadat we wakker werden boodschapjes gaan doen en nog even langs de boek om onze boeken te verlengen. Daarna wou Jasper even langs de West-Friese beurs ( Een soort van kringloop winkel waar ook nieuwe producten worden verkocht ) aangezien hij op zoek was naar een nieuwe bureaustoel en die hebben we daar gevonden en nog een klein kastje om wat dingen in op te bergen. Met een auto volgeladen zijn we weer naar huis gereden en hebben we alles in huis neergezet. Iets over vijfen kwam een mevrouw mijn slippers ophalen dus die waren ook weer verkocht. Daarna zijn we lekker gaan eten om de rest van de avond heerlijk niks te doen. Jasper is nog even langs een verjaardag gegaan van een vriend van hem en ik ben heerlijk thuis gebleven en heb: Wie ben ik gekeken en Ik hou van Holland! Rond half 11 was Jasper alweer thuis en zijn we daarna heerlijk gaan slapen.



Zondag 1 September. We gaan zoals ik al eerder had gezegd nu wat vaker naar rommelmarkten / braderieën etc. gewoon omdat we dat leuk en gezellig vinden en vandaag was er één in Midden Beemster dus rond half 10 zijn we daar naar toe gereden en hebben we onze auto geparkeerd en zijn we daar gezellig overheen gaan wandelen. Er stonden allemaal kleine kinderen met hun spulletjes maar grotendeels allemaal nieuwe dingen. Ook stond er een meneer die voor een goed doel loten verkocht waarbij je een auto kon winnen en nog heel veel leuke prijzen en dat vonden wij wel leuk om aan mee te doen dus hebben we een lot gekocht. Daarna stond De Zonnebloem ook nog met enveloppen en natuurlijk heb ik hier even aan meegedaan ( Met een smile op mijn gezicht ) Aan het eind van de braderie stond een oliebollenkraam en ik had hier al een hele tijd zin in dus hebben we er 4 gehaald en ze waren echt verrukkelijk. Nadat we klaar waren over de braderie stelde Jasper voor om richting zijn broertje te gaan in Alkmaar en dat vond ik ook wel gezellig dus daar kwamen we om 12 uur aan en ja hoor meneer kwam net zijn bed uit. Met zijn drieën zijn we even naar de Albert Heijn gereden om een broodje en wat drinken te halen en daarna hebben we nog even gezellig bij hem gezeten in huis terwijl de 2 broers een spelletje speelde natuurlijk. Na een paar uur zijn we weer naar huis gereden en eigenlijk de rest van de dag weinig tot niks gedaan. Na het eten was het namelijk al heel snel tijd voor SO YOU THINK YOU CAN DANCE! ( Ik hou zo van dit programma geweldig! )

Liefs x

0 comments:

Post a Comment