Sunday, September 15, 2013

Donderdag 12 en Vrijdag 13 september 2013

Donderdag 12 september.Vandaag kon ik heerlijk uitslapen want ik hoefde pas 11:45 aan het werk maar néé ik was klaar wakker om 8:15 en toen ik daarna mijn telefoon ook nog ééns liet vallen en snel in paniek moest kijken of mijn scherm wel heel was ( wat gelukkig wel het geval was lang leven het hoesje ) ben ik er maar uitgegaan want ik had gewoon géén zin meer om erin te blijven liggen. Twijfelde nog om te gaan hardlopen maar besloot om dit echt in het weekend te gaan doen dus de ochtend heerlijk rustig aan gedaan en voordat je het dan weet is het alweer tijd om naar het werk te gaan. ( Gelukkig was het droog )

Eenmaal op mijn werk had ik nog een half uur de tijd voordat ik aan het werk moest dus ondertussen even wat gesnuffeld op internet en gewhatsappert en toen mijn werkkleding aangedaan en aan het werk gegaan. Het was een redelijk bedrijvig dagje en het was ook zo 17:00 dus tijd om weer naar huis te gaan. Thuis aangekomen hebben we heerlijk gegeten en daarna naar het oude huis gegaan van mijn neef in Amsterdam om daar wat schoon te maken en schilderen en daarna snel weer naar huis.



Thuis aangekomen natuurlijk gelijk de tv op Expeditie Robinsons gezet ( love this program ) elk jaar kijk ik weer met heel veel plezier. Daarna nog even wat gerommeld op mijn telefoon en toen heerlijk mijn bed in gedoken.
 
Vrijdag 13 september. Oei! Vrijdag de 13e haha ja zelf heb ik er niet veel mee maar als die dag wel dingen mis gaan dan opeens wel haha.. ( vandaag geen problemen mee gehad ) Heerlijk vandaag een dagje werken in de slijterij dus vol met goeie moed op naar het werk en aan de slag.

Eenmaal de slijterij geopend kon ik eerst even wat dingen gaan opruimen want er stond zoveel emballage dat ik mijn kont bijna niet kon keren maar gelukkig zou het vandaag opgehaald worden dat scheelde mij weer. Smiddags kreeg ik 1 ½ kart vracht waar ik wel even bijna 2 uur zoet mee ben geweest want de winkel was half leeg en dat kan natuurlijk niet in een slijterij haha. Als je zo druk bezig bent gaat de tijd snelsnel dus nog even geveegd en gedweild en op naar huis.
 
 

Mams kwam me ophalen want vandaag gingen we ook nog even aan de slag in het oude huis van mijn neef en hebben we even wat eten gehaald bij de Febo. ( Dit was zeker 2 jaar geleden voor mij en voor die tijd was ik altijd weg van de Febo maar helaas het trekt me nu totaal niet meer dus heb het niet gemist ) Daarna nog even geschilderd en toen weer naar huis nog een stukje The Voice gekeken en heerlijk mijn bed ingedoken!

Liefs x


 

0 comments:

Post a Comment