Tuesday, September 24, 2013

Maandag 23 September 2013

Vandaag alweer 2 jaar en 2 maanden samen met Jasper <3! Ik werd rond half 9 wakker en ben heerlijk het bed uit gegaan terwijl Jasper nog lag te snoozen. Nadat ik rond 9 uur klaar was ging mijn telefoon en bleek het mijn werk te zijn met de vraag of ik om 12:00 kon beginnen in plaats van 16:30 natuurlijk ( Uurtjes maken ). Zodra Jasper klaar was zijn we weer vertrokken en heeft hij mij afgezet en is hij naar zijn werk gereden.

Thuis aangekomen keek ik even of de folders er al waren maar dit bleek nog niet het geval te zijn ( Problemen met de machine waardoor ze later kwamen ) Snel thuis nog onder de douche gesprongen en daarna richting het werk. Mijn leidinggevende was blij dat ik hun weer uit de brand geholpen hebt en toen was het tijd om aan het werk te gaan. Vandaag moest ik "leren" hoe het afsluiten hier in gang gaat dus dat heb ik savonds even met mijn collega doorgenomen en daarna was het tijd om naar huis te gaan.

Eenmaal mijn fiets binnen kon ik ook gaan eten en mijn mams had heerlijk Turkse pizza's gehaald dus dat ging er wel goed in. Mijn ouders hadden ondertussen al meer dan de helft van de folders gelopen dit scheelt mijn dinsdag onwijs ( heel blij mee! ) daarna heerlijk voor de tv gehangen en mijn bed in gedoken.

0 comments:

Post a Comment