Monday, September 23, 2013

Maandag 16 t/m zondag 22 september

Het was weer eens zo'n drukdruk weekje waardoor mijn blog weer even op non-actief moest maar i'm back en ik heb gisteren heel veel voor gewerkt dus de komende tijd zoiezo dagelijks weer een leuke blogpost van mij. Nu even in het kort mijn week.

Maandag 16 September 2013. Het begon zoals elke maandag heerlijk weer naast Jasper om weer naar ons werk te gaan. Het was echt een heerlijk gevoel want na deze werkdag hadden we samen weer 2 dagen vrij dus toen het 17:30 was had ik eigenlijk alweer weekend haha. Thuis aangekomen mijn folders gelopen en toen met Jasper richting Hoorn. Onderweg hoorde we iets over een nacht release in de Mediamarkt van GTA 5 en wij besloten het spel even te pre-orderen en hem vannacht op te halen haha. Eenmaal in zijn huisje hebben we gegeten en toen was het tijd om naar de mediamarkt te gaan en wat een drukte zeker wel 400 man.

Dinsdag 17 September 2013. Inmiddels was het 00:00 en we stonden in de rij om naar binnen te gaan en Jasper was jarig Yeah! ik heb hem gewoon gefeliciteerd terwijl we aan het wachten waren hihi.. Wij als pre-orders mochten heerlijk als eerste naar binnen dus we hadden het spel binnen en toen naar huis om te spelen en na een uurtje heerlijk ons bed ingedoken. Sochtends heb ik Jasper overspoeld met cadeautjes ( Paintballen, Uiteten, Spelletje, Sleutelrekje etc. ) Hij was er zo blij mee en bleef me kusjes geven haha. Na wat wachten en wachten kwam onze slaapbank binnen en het was een klein bouwpakketje maar toen hij in elkaar zat was hij TOP! De rest van de dag heerlijk rustig aan gedaan en van elkaar genoten en daarna heerlijk uiteten geweest bij Restaurant Boss ( Love it! ) met ons buikjes vol zijn we daarna op onze nieuwe slaapbank beland.

Woensdag 18 September 2013. Heerlijk nog een dagje vrij wat een luxe hebben wij ook. Het was echt zo'n chil dagje op de bank en gewoon niets doen en savonds besloten we lekker even eten te bestellen want om te koken hadden we ook gewoon géén zin in. Helaas het moment om weer naar huis te gaan dus Jasper heeft me afgezet en is weer vertrokken. Thuis aangekomen was het alweer vrij snel bedtijd.

Donderdag 19 September 2013. Pfff.. wat is het toch altijd weer lastig na 2 van zulke heerlijke dagen om vroeg op te staan maar we gingen er weer voor een heerlijk dagje in de slijterij van 8:30 tot 18:00 en daarna heerlijk naar huis om savonds Expeditie Robinson te kijken.

Vrijdag 20 September 2013. Ook vandaag nog even een dagje in de Slijterij en daarna had ik alweer weekend. Heerlijk boerenkool gegeten ( hou van Hollandse pot ) en Jasper at ook even een bordje mee en toen weer naar Hoorn. Daar hebben we samen The Voice gekeken en ben ik op een gegeven moment in slaap gevallen.

Zaterdag 21 September 2013. Wéékend en ik had weer zo'n dag dat ik Jasper heerlijk in de ochtend ging plagen dus die had een beetje last van een klein ochtendhumeurtje haha. Daarna zijn we even naar de supermarkt gegaan en nog even de kruidvat in gewandeld. Thuis aangekomen kwam er een halfuur later een jongen 2 games ophalen die hij had gekocht bij ons via marktplaats. Nadat we even een broodje gegeten hadden zijn we naar Leen Bakker gegaan en hebben we daar 2 blauwe gordijnen gekocht en 2 bijpassende kussentjes voor op de bank. ( Ja we zijn het hele huis aan het omgooien ) Ik had toen nog even zin om door de stad heen te wandelen maar er was markt dus pfff.. wat een drukte dus snel er overheen en weer naar huis. Thuis aangekomen zijn we aan de gekookte aardappelen met sla en een stukkie vlees gegaan en savonds hebben we heerlijk een paar uur geleerd.

Zondag 22 September 2013. Het was weer tijd om te gaan hardlopen dus netjes om 8:30 ben ik eruit gegaan en heb mijn hardloopschoenen aan gedaan om aan les 3 te beginnen. Deze was best pittig en ik denk dat het komt omdat ik niet constant mijn lessen doe ( Dag rust, Dag hardlopen etc. ) Dus hier gaat vanaf volgende week zeker verandering in komen. Daarna onder de douche gestapt en Jasper wakker gemaakt haha. De uren vlogen voorbij en het was tijd om richting Zaandam te gaan om even 3 uur aan het werk te gaan. ( Ik voelde me best nutteloos want ik heb de hele tijd alleen maar de winkel gespiegeld maarja het betaald 200% uit dus boeie ) Toen kwam Jasper me weer ophalen en hebben we thuis heerlijk gegeten en daarna was het alweer tijd voor So you think you can dance! Daarna nog even een uurtje geleerd en lekker gaan slapen.

0 comments:

Post a Comment