Monday, September 16, 2013

Review: Optimel Puur Bosvruchten


Ik ben al sinds dat Optimel met zijn producten op de markt kwam echt een liefhebber hiervan. Al vanaf kleins af aan ben ik namelijk echt een toetjes liefhebber en ja toetjes zijn nou eenmaal niet goed voor de slanke lijn dus als er dan een toetjes-lijn in de supermarkten komt met 0 % vet moest ik deze natuurlijk proberen en inmiddels ben ik al jaren weer trouwe fan van Optimel en eigenlijk van al hun producten dus toen ik zag dat ditmaal met een nieuw product op de markt kwamen moest ik hem testen.

Optimel Puur kun je krijgen in de onderstaande varianten:

-          Optimel Puur Perzik
-          Optimel Puur Citrus
-          Optimel Puur Bosvruchten

Zelf vind ik bosvruchten in elke yoghurtdrink altijd de lekkerste dus besloot daarom deze mee te nemen en wat een heerlijke yoghurtdrink en naar mijn mening vooral voor de ochtend want het geeft echt zo’n heerlijk vol gevoel waardoor je de dag goed door kan samen met je sneetje brood natuurlijk. Hij is wel een stuk minder zoet dan de vorige yoghurtdrink van Optimel maar de smaak blijft heerlijk fris. In de Optimel Puur producten zitten geen zoetstoffen en geen toegevoegde suikers dus allemaal natuurlijke en pure producten.



In de Optimel Puur yoghurt drink vind je maar 3 producten:

-          Natuurlijke Aroma
-          Magere yoghurt
-          Vruchtensap

Nog een leuk weetje! Een glas van 100 ml bevat maar 32 calorieën. Ren of wandel naar de supermarkt en probeer deze heerlijke pure yoghurt drink ook eens.

0 comments:

Post a Comment