Wednesday, September 11, 2013

Review: Colgate Max White One



Ik poets mijn tanden 2x per dag maar toch kreeg ik last van gele tanden en néé dit vind ik zelf niet echt een fijn gezicht dus besloot ik eens een tandpasta te proberen die beweert dat zij je tanden witter konden maken eerder al die van Oral B geprobeerd maar beviel niet goed dus koos nu voor Colgate Max White One en ik ben er zeer te spreken over.

____________________________________________________________________________________________

Colgate Max White One met Whitening

Versnellers in de vorm van micro-kristallen bevat ingrediënten vergelijkbaar met die van tandartsen. Het verwijdert veilig vlekken en voorkomt de ophoping van tandsteen om je te helpen aan één tint wittere tanden in maar één week. Regelmatig gebruik zal helpen om je tanden langer wit te houden!

_____________________________________________________________________________________________

Mijn ervaring!

Ik ben hem nu al een paar weken aan het testen en je ziet al heel goed verschil natuurlijk heb ik niet gelijk een filmsterren smile maar al 2 tinten lichter dan dat ik eerst had en ik ben er dus zeer te spreken over. Mijn vraag blijft wel of het niet schadelijk is voor je tanden maarja zo zijn er heel veel producten die slecht zijn en zo heb ik wel een mooier gebit voor de buitenwereld en kan ik fijn vrolijk door lachen. De tube vind ik alleen niet zo heel handig werken want de dop gaat er lastig op waardoor je vaak al in de tube knijpt en er dan tandpasta uitkomt ( Minpuntje ) Zou ik hem aanraden zeker weten wel verwacht zoals ik al eerder zei geen gebleekt gebit maar als je last heb van lichte gele aanslag op je tanden probeer deze tandpasta eens uit.

0 comments:

Post a Comment