Thursday, September 12, 2013

Woensdag 11 September 2013

Waarom Waarom.. ik wil er niet uit het is nog maar 6:30 maar helaas heb ik géén keuze want er moet gewerkt worden. Half slapend ben ik mijn haar gaan doen en alles bij elkaar gezocht en toen naar beneden. Mijn ouders zaten er ook want paps moest aan het werk en ja mams was vrij maar die gaat er altijd vroeg uit. Even een broodje met kipfilet gemaakt en toen stelde mijn mams voor op mij even naar mijn werk te gaan en daar zeggen we geen néé tegen dus zo gezegd zo gedaan ben ik door mijn mams afgezet op mijn werk.

Het was 8 uur dus de winkel ging open en pff.. die dag vloog maar niet voorbij ik ben echt niet meer gewend om de hele dag achter een kassa te zitten maarja soms moet het gewoon gebeuren. Rond kwart voor 4 had ik mijn laatste pauze en daarna ging het laatste uur lekker snel en was het tijd om naar huis te gaan. Ondertussen belde ik mijn mams of zij al pitabroodjes had gehaald maar omdat zij rijden was kon ze niet opnemen dus heb ze gewoon meegenomen en ja hoor ze had ze al haha.

Samen zijn we naar huis gegaan en daar hebben we heerlijk shoarma gegeten van de Turkse slager. ( Dit is echt de beste shoarma veel beter dan supermarkt shoarma haha ) We zouden daarna nog even weg gaan maar besloten om toch thuis te blijven want het was al 18:00 geweest. Om 20:00 hebben we weer The Biggest Loser gekeken echt een leuk programma maar ook heel hard want elke week valt er weer iemand af dus je moet echt wel je best doen. Daarna gedoucht en nog even beneden gezeten en voordat je het dan weet is het alweer tijd om mijn bed in te duiken.

Liefs x

0 comments:

Post a Comment