Monday, September 16, 2013

Zondag 15 September 2013

Zóó even een ochtendje heerlijk uitslapen en voor mijn doen heb ik ook echt uitgeslapen want om 9 uur kwam ik er pas uitrollen. Jasper ging ondertussen even op de xbox en ik ben weer heerlijk wezen hardlopen met Evy les twee. Het ging goed zoals jullie waarschijnlijk in mijn vorige artikel wel hebben kunnen lezen en op naar les drie.

Toen ik terug kwam van het hardlopen hebben Jasper en ik samen even een broodje gegeten en heeft hij mij in Zaandam afgezet want ik had een Babyshower van een oud collega van mij. Het was best gezellig alleen niet echt helemaal mijn ding want er werd onwijs veel gedronken zijn flink wat wijnflessen in de uurtjes opgegaan. Jasper was ondertussen bij Karsten om aan zijn studie te werken en rond half 5 kwam hij mij ophalen en zijn we naar huis gereden.



Thuis aangekomen ben ik begonnen aan het eten heerlijk krieltjes met een Duits biefstukje en een bak vol sla. ( Jasper was helemaal weg van de Duitse biefstuk omdat hij zo lekker gepeperd was haha ) Na het eten zijn we op www.wehkamp.nl gaan kijken voor een slaapbank en ik had er al één gezien en ja hoor dit is hem geworden deze mooie hoek-slaap-bank. ( Jasper heeft 2 kamers dus willen we even wat meer ruimte gaan creëren ) Dinsdag ( op zijn verjaardag ) word hij ook al bezorgd dus we zijn heel erg benieuwd!

Daarna was het alweer tijd voor So you think you can dance! Heerlijk met mijn beentjes op de bank 1 ½ uur dansen dansen dansen kijken! Daarna met Jasper nog even een filmpje gekeken en we gaan zo heerlijk slapen want morgen moeten we weer aan het werk.

Liefs x

0 comments:

Post a Comment