Tuesday, September 3, 2013

Ma 2 en Di 3 September

Maandag 2 September. Oké dit is sinds tijden de beste maandag ooit want ten eerste heerlijk vrij en ten tweede Jasper heeft geregeld dat hij pas om 14:00 hoeft te beginnen dus heerlijk nog ochtendje samen. We hebben het er ook flink van genomen lekker lang in bed luieren. Rond 12 uur ben ik dan eindelijk gaan douchen en toen onderweg naar huis. Jasper gedag gezegd en het huis binnen gewandeld.

Mams was ook al thuis dus samen even een broodje gegeten en ben daarna maar eens mijn folders gaan lopen en binnen 3kwartier was ik klaar en plofte ik op de bank om de folders door te spitten. Toen was het tijd om aan mijn studie te gaan want over 1 1/2 maand mijn eerste examen spannend! Weer een hoofdstuk afgewerkt en toen nog even op de snuffel gegaan voor cadeau voor Jasper maar ben er nog niet helemaal uit grrr.. Daarna hebben we heerlijk zuurkool gegeten ( ja dat kan gewoon met dit weer ) en de rest van de avond voor de tv gehangen.

Dinsdag 3 September. Wooohh wat is dat weer wennen na 3 dagen vrij weer om 7:00 je bed uit en waarom ligt je bed dan extreem lekker. Uiteindelijk was ik fris en fruitig en ben ik op de fiets gestapt totdat ik opeens een helder moment kreeg want had ik nou wel mijn werkkleding in mijn tas gedaan uhh nee.. dus kon weer naar huis fietsen en snelsnel naar het werk.

Eenmaal aangekomen op het werk alsnog 20 minuten te vroeg met mijn knalrode kop ben ik even tot adem gekomen en aan het werk gegaan in de slijterij. Het was een druk ochtend stond genoeg werk voor me klaar en dan vliegt de tijd zo voorbij. Eigenlijk was de dag zoiezo snel voorbij ondanks het maken van diverse wijnpakketten, bierpakketten, de vracht vullen, klanten helpen etc. ( Heerlijk bedrijvig dagje )

Het was 18:00 dus klaar met werken dus toen ik de personeelsruimte uit liep zag ik in mijn ooghoek gevulde speculaas en kon het niet laten liggen dus meegenomen samen met 12 paar sokkeb die in de reclame waren. Op de fiets weer naar huis en eenmaal thuis heerlijk aan de kipburgers gegaan. Daarna met mams nog even de was opgehangen en toen heerlijk neergeploft op de bank.

Liefs x

0 comments:

Post a Comment