Monday, September 9, 2013

Maandag 9 September 2013

Néé mijn weekend is nog niet voorbij ik hem nog heerlijk een dagje vrij dit komt omdat ik natuurlijk zaterdag de hele dag moest werken dus is mijn weekend een dagje verschoven. Rond half 9 ben ik mijn bed uit gegaan terwijl Jasper nog lekker lag te slapen. Ondertussen mijn tas ingepakt en kwartier later is Jasper met veel moeite en pijn ook zijn bed uit gekomen. Voordat we richting Zaandam reden zijn we nog even gaan tanken en de auto weer in de snelweg op. Eenmaal thuis weer Jasper gedag gezegd en naar binnen gegaan.


Zoals elke maandag moesten de folders weer even gedaan worden en aangezien paps gister aan een wandeltocht had meegedaan lagen ze er nog allemaal voor mij. Ik besloot mijn deel te doen en een klein deel van paps en toen ik thuis kwam besloot ik toch nog om de rest ook even te lopen zodat het gedaan was want smiddags had ik daar zeker geen zin meer in. Daarna was het tijd voor een heerlijke warme douche en heb ik al mijn was in de trommels gedaan van het weekend. Rond half 1 kwam mams binnen en toen gingen we heerlijk samen even gezellig op pad maar eerst even een hapje eten.

Ja! we hebben gezonderd want we zijn bij de Mc Donalds geweest en heb daar heerlijke een chicken saté gehad met patatjes. ( Jammer genoeg maar misschien ook maar beter is deze burger tijdelijk ) daarna zijn we doorgereden naar de Bijlmer oftewel de Amsterdamse Poort want daar winkelen is ook onwijs leuk.



Ik had nog leuk verjaardaggeld en cadeaubonnen dus het was tijd om deze uit te geven en winkel in en winkel uit kwam ik met tassen vol naar buiten wat meestal niet gebeurd maar nu wel. Ondertussen ook nog even gesnuffeld voor wat cadeautjes voor Jasper die is volgende week dinsdag namelijk jarig gewoon wat geinige dingetjes en mams heeft zelfs al een kerstcadeautje voor onder de boom gekocht voor iemand. ( Lekker vroeg bij! ) Daarna hebben we nog even wat gedronken en zijn we nog even naar de supermarkt gegaan om wat boodschapjes te halen en toen weer naar huis.

Thuis aangekomen alles netjes opgeruimd en de kaartjes van mijn nieuwe garderobe gehaald en daarna heerlijk gegeten. Na het eten heb ik de cadeautjes ingepakt voor Jasper en hem er ondertussen lekker mee geplaagd want hij is zo nieuwsgierig hihi. Daarna nog even Code 37 terug gekeken en The Biggest Loser op SBS6.

Liefs x

0 comments:

Post a Comment