Monday, September 23, 2013

Hardlopen met Evy ( Les 3 )

Zondag 22 September 8:22

Het was weer zover ik ging voor mijn derde les hardlopen met Evy. Op één of andere manier vind ik het echt heerlijk op zondagochtend hardlopen want bijna iedereen ligt om deze tijd nog heerlijk in zijn bed en dan is het zo rustig in het park waar ik hardloop. Ik heb mijn hardloopschoenen aangedaan en ben naar buiten gelopen.

Start to run! We begonnen eerst met een heerlijk minuutje hardlopen en dat eerste minuutje gaat altijd zo heerlijk makkelijk en vliegt voorbij daarna even wandelen en toen ging de reeks van 2 minuten hardlopen en 2 minuten wandelen weer in. Nou de eerste 3 x gingen makkelijk maar daarna kreeg ik het een partij zwaar ik voelde me echt een mislukking hoe kan dit nou haha. Nouja ik denk dat het aan mezelf ligt want ik ben niet echt constant met het hardlopen ( Tot nu alleen maar op de zondag dus zit er 6 dagen tussen is veels te lang dus vanaf volgende week echt 3x per week zoals het eigenlijk moet ) Toch heb ik doorgezet en wat is het dan fijn om te horen nu nog 1 minuut hardlopen en daarna 1 minuut wandelen en dan zit les 3 er alweer op.

Na 3 lessen hardlopen met Evy merk ik wel dat ik veel meer adem heb tijdens het hardlopen en ook als ik klaar ben na mijn training. Ik heb natuurlijk nog een lange weg te gaan maar ik heb er echt plezier in en heb zo'n voldaan gevoel na het hardlopen. ( Nooit verwacht! )



0 comments:

Post a Comment