Sunday, September 15, 2013

Hardlopen met Evy ( Les 2 )



Vanmorgen ( zondag 15 september ) ben ik begonnen met mijn tweede les helaas had ik deze week weinig tijd dus moest hem een week later plannen maar we gaan er gewoon voor en zolang er enigszins regelmaat in zit moet het ook lukken!

Daar gingen we dan mijn hardloopkleding aan, hardloopschoenen, nieuwe headphones en telefoon. Ik verbaasde me de eerste 15 minuten hoe makkelijk het ging totaal geen last van mijn schenen of dat ik het niet vol hield en de minuten gingen ook voorbij. Heerlijk van twee minuten hardlopen weer naar 2 minuten wandelen. Daarna werd het een stuk zwaarder en moest ik mezelf echt goed motiveren om door te gaan want pff.. ik was kappuutt haha! Maar ik heb wel les twee weer helemaal volbracht en met een zeer fijn gevoel.

Wat mij echt een extra motivatie geeft is dat zij jou af en toe even dat zetje geeft wanneer jij er even doorheen zit en de muziek want veel van deze muziek heb je al een tijd niet meer geluisterd en ik hou er wel van om zo nu en dan muziek uit de oude doos weer terug te halen dus ik ben steeds weer nieuwsgierig naar welk liedje er nou weer komt. Néé ik ben eigenlijk niet bezig met pfff wat is het vermoeiend allemaal want ik vind hardlopen op deze manier echt een stuk fijner zo nu en dan even een looppauze en daar ga je weer.

Les 3 staat voor dinsdag ( verjaardag van Jasper ) maar ik hardloop in de ochtend terwijl hij dan nog heerlijk in dromenland ligt haha.

0 comments:

Post a Comment