Wednesday, September 11, 2013

Dinsdag 10 September 2013



De werkweek is weer begonnen dus we mogen er weer uit om 7:00. *gaaapp*. Eenmaal mijn bed uitgewandeld heerlijk mezelf opgefrist en naar beneden gegaan om even een broodje te eten. Toen ik in mijn tas keek zag ik mijn werkkleding er niet in *oeps* dus we moesten weer even naar boven toe en voordat ik het wist was het weer tijd om op mijn fiets te gaan richting mijn werk en gelukkig kwam ik droog aan.

Om 8:30 de slijterij geopend en wat een regenachtig dagje was het zeg en dat betekende ook een heel stil dagje qua klanten want in de ochtend maar 3 gehad nou dan gaat de tijd echt heel langzaam voorbij. Rond half 1 mocht ik eindelijk even wat gaan eten en het was gewoon heel fijn om even wat mensen om je heen te hebben. Smiddags was het gelukkig iets drukker maar hoe later het werd hoe erger het weer buiten werd. Het was 18:00 tijd om naar huis te gaan waar ik al heel erg tegenop zag want het regende en waaide onwijs hard maar we moesten er toch heen.

Bah ik kwam dus helemaal verregend thuis aan en ben ook gelijk lekker onder een warme douche gestapt want had het ijskoud brrr.. daarna heerlijk aan de Nasi Ramez gegaan en even de foto's gekeken van mijn zus haar vakantie. De rest van de avond lekker voor de tv gehangen en vroeg mijn bed in gedoken.

Liefs x

0 comments:

Post a Comment