Sunday, February 9, 2014

Plog 8 februari 2014

_________________________________________

 
Goedemorgen! We beginnen de dag natuurlijk eerst even met een fijne en warme douche en dan niet te vergeten om even wat deodorant op te doen en momenteel gebruik ik de Dove: Beauty Finish. Zachte en subtiele geur.

 
We hadden echt een lazy saturday waardoor we pas rond half 12 vertrokken richting de winkel om even wat boodschapjes te halen. Alleen toen we net vertrokken was Jasper zijn autosleutels weer eens kwijt en na 10 minuten hadden we ze dan eindelijk gevonden haha.

 
Tijd om eerst even langs de Albert Heijn te gaan waar ik zoals vaak de rosbief haalde maar ook een tijdelijk product van Mona toetje die ik ga testen voor mijn blog en stiekem ook omdat ik heel nieuwsgierig ben ernaar. 

 
Voordat we naar huis gingen wou Jasper nog even langs de Mediamarkt. Ik keek ondertussen even bij de Nikon spullen aangezien we nog op zoek zijn naar een tas waar we onze camera in kunnen doen en we hebben een paar leuke gezien dus volgende maand gaan we er even één scoren.

 
Thuis aangekomen was het tijd voor een Italiaanse bol met de rosbief van de Albert Heijn. Dit was mijn ontbijt en lunch in één. Ik weet het onwijs slecht maar het liep even anders dan verwacht dus vandaar ook mijn keuze uit Italiaanse bol want dit is veel punten maar zit ik ook gelijk even goed vol van. Terwijl we aan het ontbijt lunchen waren zei onze slaapbank toedeloe ik breek doormidden dus met spoed hadden we een nieuw bed nodig.

 
Ik was zelf sochtends al op Marktplaats wezen snuffelen en mensen wezen emailen of we een bed konden ophalen net of ik het aanvoelde dat onze slaapbank stuk zou gaan vandaag. In Oosterblokker vlakbij Hoorn heb je de Westfriesebeurs hier vind je nieuwe maar ook tweedehands spullen erg leuk om even te snuffelen maar wij kwamen toch echt voor een bed.

 
Net toen we de Westfriesebeurs in liepen kreeg ik een email van een dame uit Hoorn dat zij haar bed wel wou verkopen aan ons voor een heel klein prijsje dus besloten we daar voor te gaan en hebben we wel even rond gelopen in de Westfriesebeurs voor anderen dingen maar liepen er met lege handen weer uit.

 
Jasper wou nog even de stad in en al de zoveelste keer dit weekend moesten we weer wachten op de trein dus besloten we de dame te bellen uit Hoorn en wat bleek zij woonde 3 minuten van Jasper zijn huis dus dat was helemaal mooi meegenomen.

 
De auto vol geladen moesten wel even twee keer heen en weer maar we hadden ons nieuwe bed + matras gekocht dus op naar huis om hem in elkaar te zetten.

 
Daar staat hij dan en we hadden verwacht dat het veel lastiger zou zijn maar het sprak allemaal voor zich. Het matras stonk alleen onwijs naar rook maar het was beter iets dan niets dus nadat we er een hoeslaken op hadden gedaan erop gingen liggen was het gelijk van uhh Jasper kunnen we niet beter een nieuw matras kopen want dit ligt voor geen meter dus besloten we om half 7 nog even naar de Ikea te rijden.

 
De Ikea in Haarlem was voor ons de dichtstbijzijnde en beide waren we hier nog nooit geweest dus dan is het ook even leuk om te snuffelen maar ons doel was natuurlijk wel met een matras terug komen en dat is ons gelukt.
 

 
Hier ligt hij dan ons nieuwe matras in ons nieuwe/tweedehandse bed. Eenmaal thuis waren we blij dat we er waren en oja vlak voor dat we vertrokken naar Ikea hadden we trouwens nog even snel wat gegeten. De rest van de avond op ons heerlijke bed gelegen en lekker vroeg gaan slapen.
 
_________________________________________
 
 

0 comments:

Post a Comment