Saturday, February 1, 2014

Plog 1 februari 2014

_________________________________________
 
 
Goedemorgen! Vandaag begon de dag heel regenachtig en dan met in je gedachten opstaan dat je op de fiets moet maakte me niet bepaald vrolijker maargoed het moest toch gebeuren.
 
 
Nadat ik mezelf had klaargemaakt was het tijd om naar beneden te gaan om te ontbijten en hier had ik heel erg trek in want gisteren hadden we vleeswaren gehaald bij de Kleurslager in Hoorn en hun rosbief is "verrukkelijk" op 2 sneetjes geroosterd brood. (Totaal van 6 punten)
 
 
Na mijn ontbijt was het nog even tijd om rustig wakker te worden. Voetjes van de vloer en een glas water erbij en goedemorgen Chantal tijd voor een nieuwe dag.
 
 

Op de fiets ben ik altijd 25 minuten van te voren op mijn werk je weet namelijk maar nooit wat er kan gebeuren onderweg dus rustig even wachten in de kantine tot het tijd is om aan het werk te gaan.
 
 
Eenmaal in de slijterij eerst maar eens de emballage opgestapeld wat gisteravond nog allemaal was binnengerold na sluitingstijd en dat moet natuurlijk allemaal weer netjes staan.
 
 
 
Eenmaal de emballage opgestapeld zat het eerste halfuur er alweer op en om 9:00 is het altijd nog vrij rustig bij ons dus besloot ik even te gaan kijken hoe mijn plog er online uitzag en wat was ik toch trots hoop dat jullie hem ook leuk vonden.
 
 
Inmiddels heb ik hier al mijn lunch op helaas zonder foto. Twee pistoletjes met kipfilet (Totaal van 10 punten) Heb ook weer last van droge lippen dus tijd voor een labello kuurtje en na één dag te hebben gebruikt merk je al verschil.

 
Bijna half 4 dat betekend nog maar 2 1/2 uur te gaan en dan zit mijn werkdag er voor vandaag op. Het was tot nu toe een rustig werkdagje dus de laatste paar uur zou ik wel doorkomen.
 
 
Wat een drukte opeens ik heb na mijn pauze geen moment meer stil gezeten. Inpakken, vracht in de schappen zetten, een fles Ouzo opruimen die was gevallen en deels over mijn broek. Na 4x dweilen plakte de vloer nog steeds en tot mijn schrik was het toen alweer 17:55 dus snelsnelsnel alles gedaan maar het belangrijkste de reclametafel stond klaar.
 
 
Tijd om naar huis te fietsen en wat is het toch op bepaalde fietspaden slecht verlicht maar daarvoor hebben we natuurlijk ook onze eigen verlichting en op veel plekken is er wel genoeg licht.
 
 
Eenmaal thuis was het tijd om gezellig met zijn zessen te gaan steengrillen dit nog voor mijn mams haar verjaardag. Deze avond hebben wij alle 3 onze extra weekpunten gebruikt om heerlijk te kunnen genieten van een gezellige maaltijd.
 
 
Mijn zus had ook nog een toetje gemaakt die voorbij was gekomen bij 24Kitchen toen Angela daar langs was geweest om o.a over Weightwatchers te praten. Het is dus een verantwoord toetje en in plaats van yoghurt heb ik vanille vla onder de opgeklopte frambozenschuim met als extra een stukje chocolade. Het recept zal ik binnenkort even online zetten.
 

 
Met zijn allen voor de televisie hebben we eerst de Tvkantine gekeken en daarna All you need is love. Zelf kijk ik eigenlijk nooit All you need is love omdat ik daar te nuchter voor ben maargoed als het op staat dan kijk ik natuurlijk wel gezellig mee.
 
 
Samen met mijn zus besloten die sinds kort ook Beautygloss volgt om naar haar party te gaan zaterdag 3 mei en ik heb er super veel zin in ben erg benieuwd want als je zo alle verhalen leest en foto's ziet moet het een superfeest elk jaar zijn. 
 
 
Toen waren we weer in Hoorn bij het huis van Jasper <3. Rest van het weekend samen doorbrengen en genieten van elkaar. Morgen ook weer samen naar de sportschool.
 
 
Voor het behoud van mijn hairextensions elke avond een vlecht in dus voordat ik aan mijn plog van vandaag ga werken even vlechten en dan ben ik straks klaar om mijn bed in te duiken.
 
 
Maar eerst even in de reclamefolders bladeren wat de aanbiedingen deze week zijn. Wij gaan meestal naar de Deen of Albert Heijn omdat ik persoonlijk vind dat hun de leukste aanbiedingen altijd hebben en de juiste producten.
 
 
Inmiddels 23:30 meestal zou ik allang in mijn bed liggen want néé ik ben geen late slaper maar het was erg gezellig thuis dus we kwamen laat aan in Hoorn maar mijn plog moet natuurlijk wel online komen te staan dus nu druk aan het schrijven en alles toevoegen om daarna heerlijk mijn bed in te duiken.
 
_________________________________________

0 comments:

Post a Comment