Monday, February 10, 2014

Eetdagboek Weightwatchers 10 februari 2014

 

Maandag, vandaag was het nog even tijd voor een dagje vrij waar ik de sportschool weer ben ingedoken en een burnles gevolgd heb maar ook een SHBAM les oftewel een dans workout echt ben helemaal enthousiast. Daarna druk bezig geweest met alle miszbloggie social media.

* Facebook: Miszbloggie
* Twitter: Miszbloggie
* Instagram: Miszbloggie

Via de link Miszbloggie kom je op elke social media terecht van mijn blog.

________________________________________________________________
 
Ontbijt:
* Geroosterd brood 2 sneetjes 
(3 punten)

* Albert Heijn zuivelspread bieslook light 1 eetlepel (1 punt)
 
Lunch:
* Pistolet 2 stuks samen 134 gram 
(9 punten)

* Smeerkaas 48+ 50 gram (4 punten)
 
Diner:
* Aardappelen 300 gram 
(6 punten)

* Spinazie (0 punten)
* Hamburger 135 gram (9 punten)
* Croma 4 koffielepels (5 punten)
* Optimel vla 250 ml (3 punten)
 
Tussendoor:
* Jodekoek (3 punten)
* Weightwatchers reep (2 punten)
 
________________________________________________________________

Druk bezig geweest met bloggen en ondertussen genoten van een warm pistoletje uit de oven. Het water drinken gaat trouwens de laatste tijd goed omdat ik ook nu een spa fles bij me draag en deze vul zodra ik hem leeg heb.

Liefs x

1 comments:

mrkdvsn said...

I am glad that I saw this post. It is informative blog for us and we need this type of blog thanks for share this blog, Keep posting such instructional blogs and I am looking forward for your future posts.bioresonantie veendam

Post a Comment